Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online marketing vybrané společnosti
Šnajdr, Radek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Jiří (oponent)
Cílem této práce bylo vyhodnotit vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na dosažené výsledky online kampaně vybrané značky. Jednalo se online kampaň trvající necelé tři měsíce, jejíž jádrem byla spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně bylo zvýšení prodeje a obecné povědomí o značce. V první části jsem se zabýval jednotlivými nástroji komunikačního mixu z pohledu využití v marketingu a dále z pohledu měření jejich výkonnosti. V druhé části práce jsem nejprve analyzoval způsob, jakým značka s jednotlivými nástroji pracovala a následně jsem nástroje hodnotil podle stanovených kritérií, kterými byly zásah, interakce, návštěvnost a konverze. K hodnocení úspěšnosti jednotlivých nástrojů komunikačního mixu jsem využil jejich analytických nástrojů. Po vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu jsem navrhl doporučení pro další komunikaci značky v prostředí internetu. Největší vliv na dosažené výsledky kampaně měla sociální síť Facebook, která mezi ostatními nástroji jasně dominovala z pohledu všech kritérií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.