Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Podnikatelský plán založení tanečního studia
Šmahelová, Nina ; Čalkovská, Eva (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení tanečního studia. Je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav na trhu. Navrhovaná část pak obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu.
Marketingová komunikace
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Podnikatelský plán založení tanečního studia
Šmahelová, Nina ; Čalkovská, Eva (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení tanečního studia. Je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav na trhu. Navrhovaná část pak obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.