Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Syndrom CAN - prevence a její praxe z pohledu učitelů základních škol
Šimáková, Michaela ; Procházková, Jana (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Tato práce se věnuje problematice CAN, prevence a její praxe z pohledu učitelů Základních škol. Úvodní část se zabývá důvodem výběru této práce. Dále je podrobněji rozvíjena samotná problematika CAN - zanedbávání, jako prvotní nejlehčí forma týrání, dále tělesné týrání, jehož výskytem a formami jsem se zabývala detailněji, psychické týrání, dále je popsán problém sexuálního zneužívání a jeho formy včetně systémového týrání a šikana. V další části jsem se zaměřila na varovné známky svědčící pro syndrom CAN, pro tělesné, psychické a sexuální týrání. Dále jsou popsány zvláštní formy CAN, jako je Münchhausenův syndrom v zastoupení, organizované zneužívání dětí, rituální zneužívání a sexuální turistika. Následuje kapitola o následcích syndromu CAN, nejprve s krátkodobými a dlouhodobými následky, poté posttraumatickou stresovou poruchu s celkovým posttraumatickým procesem. Dále je popsán vztah společnosti a rodiny k násilí se zmínkou o mezigeneračním vývoji násilí. Navazují posuny ve formách týrání a zneužívání dětí, s doplněním, proč se o zneužívání mlčí. Definován je rovněž pachatel v jednotlivých formách týrání. Práce se také zabývá krizovou intervencí a jednotlivými druhy prevence syndromu CAN, což je nejdůležitější krok v této oblasti, společně s rizikovými faktory na straně dítěte, rodiny a společnosti....
Syndrom CAN - prevence a její praxe z pohledu učitelů základních škol
Šimáková, Michaela ; Procházková, Jana (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Tato práce se věnuje problematice CAN, prevence a její praxe z pohledu učitelů Základních škol. Úvodní část se zabývá důvodem výběru této práce. Dále je podrobněji rozvíjena samotná problematika CAN - zanedbávání, jako prvotní nejlehčí forma týrání, dále tělesné týrání, jehož výskytem a formami jsem se zabývala detailněji, psychické týrání, dále je popsán problém sexuálního zneužívání a jeho formy včetně systémového týrání a šikana. V další části jsem se zaměřila na varovné známky svědčící pro syndrom CAN, pro tělesné, psychické a sexuální týrání. Dále jsou popsány zvláštní formy CAN, jako je Münchhausenův syndrom v zastoupení, organizované zneužívání dětí, rituální zneužívání a sexuální turistika. Následuje kapitola o následcích syndromu CAN, nejprve s krátkodobými a dlouhodobými následky, poté posttraumatickou stresovou poruchu s celkovým posttraumatickým procesem. Dále je popsán vztah společnosti a rodiny k násilí se zmínkou o mezigeneračním vývoji násilí. Navazují posuny ve formách týrání a zneužívání dětí, s doplněním, proč se o zneužívání mlčí. Definován je rovněž pachatel v jednotlivých formách týrání. Práce se také zabývá krizovou intervencí a jednotlivými druhy prevence syndromu CAN, což je nejdůležitější krok v této oblasti, společně s rizikovými faktory na straně dítěte, rodiny a společnosti....

Viz též: podobná jména autorů
3 Šimáková, Martina
2 Šimáková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.