Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvoření úloh žáky
Šilhavá, Marie ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvořením úloh z pohledu žáků. Tvoření úloh můžeme vidět buď jako didaktickou metodu, kterou je možno použít ve třídě, nebo může být použito jako diagnostický nástroj pro odborníky nebo učitele, jehož pomocí je možné diagnostikovat úroveň porozumění žáků danému tématu. Ve svém výzkumu porovnávám schopnosti tvořit úlohy u žáků tří tříd, jedné se zaměřením na matematiku a dvou bez zaměření. Za použití diagnostické metody se zdálo, že žáci se zaměřením na matematiku byli schopni tvořit úlohy vysoké náročnosti, zatímco žáci bez zaměření byli schopni tvořit více úloh nižší úrovně. Tvoření úloh je tématem, které v českém vzdělávacím kontextu vyžaduje další studie.
Objekt pro prostor s funerální funkcí
ŠILHAVÁ, Marie
Teoretická část se orientuje v současných projevech a fenoménech ve využívání a podobě funerálních objektů a prostorů s funerální funkcí, v oblasti pohřebnictví, a to s hlavním ohledem na území České republiky. Zamýšlí se nad historickými kulturně-společenskými východisky, ze kterých současný stav pramení. Mapuje také, jakým způsobem se společnost vztahovala k mrtvému - v pohřebním rituálu a v zaopatření mrtvého. Zamýšlí se nad formami vyjádření úcty zemřelým skrze způsob, jakým je s jejich ostatky naloženo. Tyto úvahy jsou potom v praktické části aplikovány na postup při hledání vlastní formy vyjádření piety skrze funerální objekt.
Tvoření úloh žáky
Šilhavá, Marie ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvořením úloh z pohledu žáků. Tvoření úloh můžeme vidět buď jako didaktickou metodu, kterou je možno použít ve třídě, nebo může být použito jako diagnostický nástroj pro odborníky nebo učitele, jehož pomocí je možné diagnostikovat úroveň porozumění žáků danému tématu. Ve svém výzkumu porovnávám schopnosti tvořit úlohy u žáků tří tříd, jedné se zaměřením na matematiku a dvou bez zaměření. Za použití diagnostické metody se zdálo, že žáci se zaměřením na matematiku byli schopni tvořit úlohy vysoké náročnosti, zatímco žáci bez zaměření byli schopni tvořit více úloh nižší úrovně. Tvoření úloh je tématem, které v českém vzdělávacím kontextu vyžaduje další studie.

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠILHAVÁ, Marie
1 ŠILHAVÁ, Markéta
1 Šilhavá, Marcela
2 Šilhavá, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.