Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza životního cyklu fosilních motorových paliv a biopaliv pro tvorbu koncepčních dokumentů zavedení daně z CO2 v oblasti mobilních zdrojů znečišťování
Svaz chemického průmyslu České republiky, Praha ; Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu, Praha ; ADW Bio, a.s., Krahulov ; Centrum dopravního výzkumu, v.v.i., Brno ; Šilhan, M. ; Provalilová, I. ; Pražák, V. ; Podrazil, M. ; Matysík, M. ; Kuba, P. ; Jedlička, J. ; Cholava, R. ; Galia, E. ; Dufek, J. ; Smékal, Petr
V rámci projektu bude řešena analýza hodnocení životního cyklu fosilních motorových paliv a biopaliv, jejichž použití se jeví jako perspektivní v současnosti a v horizontu blízké budoucnosti, ať již ve formě směsného motorového paliva, či v podobě čistého paliva. Hlavními cíli autorů studie bude vyhodnotit bilanci emisí CO2 v celém životním cyklu definovaných motorových paliv a energetickou bilanci výroby jednotlivých motorových paliv. Nad rámec současného stavu řešení LCA analýz bude také během řešení projektu zpracována analýza hodnocení ekonomických nákladů v celém životním cyklu (LCCA – Life-Cycle Cost Assessment), která bude sloužit jako podkladový materiál pro návrh zavedení daně z CO2 v oblasti mobilních zdrojů znečišťování a také pro další aplikace nástrojů, zajišťujících udržitelné využívání motorových paliv.
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
Kokrdová, Lucie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Šilhan, Marcel (oponent)
Práce se zabývá dopadem marketingové propagace golfu na cestovní ruch. Cílem práce je zmapovat marketingové aktivity agentury CzechTourism, České golfové federace a Czech Golf Travel Association se zaměřením na podporu golfu. Vnímá svět Českou republiku jako golfovou destinace? Zajímá se česká veřejnost o golf? Na tyto otázky se práce snaží nalézt objektivní odpovědi. Teoretická část definuje základní poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu i golfu. Praktická část se zabývá marketingovými aktivitami agentury CzechTourism, České golfové federace i Czech Golf Travel Association. Dotazníkový průzkum doplňuje pak práci o mínění veřejnosti, zda považuje Českou republiku za golfovou destinaci, a poodhaluje budoucí zaměření golfové propagace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.