Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama a gender v kulturologické perspektivě
Šilhánová, Julie ; Soukup, Václav (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Pedmtem této diplomové práce je analýza reklamy jako specifického sociokulturního jevu. Zvlátní pozornost je vnována genderovým rolím en a mu v reklamách. Práci tvoí ti relativn samostatné ásti. První ást je teoretická analýza reklamy jako souásti masové komunikace, piblíení klíových reklamních pojm a exkurz do historie reklamy. Ve druhé ásti se zamuji na objasnní propojenosti reklamy a genderu a zabývám se i samotnou teoretickou analýzou reklamy z hlediska pohledu gender. Snaím se zárove rozebrat nkteré reklamní problémy týkající se etiky, morálky a jazyka pouívaného v reklamních kampaních. Rovn jsem se zamila na samotné zobrazení mu a en v souasné reklamní kultue, jakými stereotypy se nejastji ídí a jaké mohou být pravdpodobné trendy a smry v dalím vývoji. Poslední kapitola je vnována praktické analýze reklamy prezentované na pouliních billboardech a citylightech. Souástí výzkumu jsou rozhovory s pedstaviteli nkolika eských reklamních agentur, kterým jsem poloila sérii otázek. Poslední ást této kapitoly je vnována praktickým ukázkám reklam z konkrétních reklamních kampaní za poslední dv desetiletí. Ústedním motivem této diplomové práce je analýza reklamy jako spolutvrce lidské identity, genderového vnímání vlastní osobnosti, ale i kulturn- sociálních konstrukt, stereotyp a pedsudk. Zvlátní pozornost je...
Reklama a gender v kulturologické perspektivě
Šilhánová, Julie ; Opletalová, Lenka (oponent) ; Soukup, Václav (vedoucí práce)
Pedmtem této diplomové práce je analýza reklamy jako specifického sociokulturního jevu. Zvlátní pozornost je vnována genderovým rolím en a mu v reklamách. Práci tvoí ti relativn samostatné ásti. První ást je teoretická analýza reklamy jako souásti masové komunikace, piblíení klíových reklamních pojm a exkurz do historie reklamy. Ve druhé ásti se zamuji na objasnní propojenosti reklamy a genderu a zabývám se i samotnou teoretickou analýzou reklamy z hlediska pohledu gender. Snaím se zárove rozebrat nkteré reklamní problémy týkající se etiky, morálky a jazyka pouívaného v reklamních kampaních. Rovn jsem se zamila na samotné zobrazení mu a en v souasné reklamní kultue, jakými stereotypy se nejastji ídí a jaké mohou být pravdpodobné trendy a smry v dalím vývoji. Poslední kapitola je vnována praktické analýze reklamy prezentované na pouliních billboardech a citylightech. Souástí výzkumu jsou rozhovory s pedstaviteli nkolika eských reklamních agentur, kterým jsem poloila sérii otázek. Poslední ást této kapitoly je vnována praktickým ukázkám reklam z konkrétních reklamních kampaní za poslední dv desetiletí. Ústedním motivem této diplomové práce je analýza reklamy jako spolutvrce lidské identity, genderového vnímání vlastní osobnosti, ale i kulturn- sociálních konstrukt, stereotyp a pedsudk. Zvlátní pozornost je...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.