Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagační projekt Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci 2009
Šikolová, Lenka ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Voráček, Josef (vedoucí práce)
Tato prace se bude zabyvat vytvofenim navrhu na propagacni projekt pro Mistrovstvi sveta v klasickem lyzovani v Liberci 2009, ktery pro tuto akci detailne popise efektivni feseni propagace zamefene na zvolenou cilovou skupinu. Prace by mela poskytnout nahled, jak je mozne postupovat pfi pianovani propagace pro podobnou akci. V praci bude rozebran cil propagacniho projektu, cilova skupina - pfedem zvolena, poselstvi propagacniho projektu, media, propagacni prostfedky, harmonogram a rozpocet. Metoda: Popisna analyza, dotazovani Vysledky: Vyber apelu, medii, propagacnich prostfedku, vytvofeni harmonogramu a rozpoctu Klicova slova: Propagacni projekt, marketing mix, cilova skupina, poselstvi, apel, media, propagacni prostfedky, harmonogram, rozpocet - 3 -
Vedení lidí
Šikolová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce porovnává teoretická východiska problematiky vedení lidí se zavedenou praxí. Data o zavedené praxi ve vedení lidí byla získána pomocí dotazníkového průzkumu mezi vedoucími pracovníky. Cílem práce je vyhodnotit informace z praxe vedení lidí a porovnat je s postupy, návody a doporučeními popsanými v teorii.
Propagační projekt vybrané sportovní akce
Šikolová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce popisuje postup stanovení propagačního projektu Mistrovství světa v klasickém lyžování 2009 pro předem zvolenou cílovou skupinu. Práce je pojata jako dopuručení nebo návod pro sestavení propagačního projektu pro podobné akce. Práce je vypracována po jednotlivých bodech propagačního projektu, tj. cíl, cílová skupina, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V práci je použit dotazníkový výzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.