Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Šebelová, Kristýna ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením a sebehodnocením žáků na základní škole, se zaměřením na hodnocení v distanční výuce. Teoretická část pomocí odborné literatury vymezuje pojem školní hodnocení žáků. Analyzuje různé typy a formy hodnocení i jejich dopad na žáka a jeho motivaci k další školní práci. Zvláštní pozornost je zaměřena na sebehodnocení žáků mladšího školního věku a na schopnost těchto žáků zhodnotit svůj školní výkon. Je zde reflektován vývoj žákovského sebehodnocení od roku 1989. Práce také poukazuje na přednosti a úskalí spojená s tímto způsobem hodnocení a představuje různé strategie, kterými může učitel žáky k sebehodnocení motivovat a vést je ke kvalitní sebereflexi. Empirická část má charakter smíšeného výzkumu. Sleduje, jakým způsobem jsou žáci na vybraných školách hodnoceni v době distanční výuky a zda jsou vedeni k sebehodnocení. Práce zjišťuje, jak tuto problematiku vnímají učitelé a žáci. Porovnává a vyhodnocuje zkušenosti jednotlivých aktérů vzdělávacího procesu. Výzkum je rozdělen na dvě části. První část zkoumá pomocí dotazníku postoje a názory žáků na hodnocení a sebehodnocení v distanční výuce. Žáci se prostřednictvím dotazníků snaží vystihnout klady a zápory hodnocení na dálku. Je zde kladen důraz i na to, zda mohou žáci sebereflektovat svou práci, jakým způsobem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.