Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Módní odvětví v perspektivě kulturních rozdílů
Šantrůčková, Jana ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Práce zkoumá obálky módního časopisu Elle vycházejícího v různých zemí světa pohledem vybrané teorie kulturních rozdílů. Cílem je zodpovědět otázku, zda módní odvětví reflektuje kulturní specifika dané země, či je samo určitým jednotícím typem (sub)kultury. Teoretická část předkládá přehled přístupů ke kulturním rozdílům a diskutuje, jak se mohou kulturní rozdíly projevit v módním odvětví. V praktické části na vzorku přebalů módního časopisu Elle zkoumá aspekty vybrané na základě literární rešerše.
Marketing v sektoru služeb
Šantrůčková, Jana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Marketing v sektoru služeb je analýza současného stavu využití jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve vybraném segmentu služeb a jeho zhodnocení. V teoretické části jsou rozebírány jednotlivé nástroje marketingového mixu a specifika marketingu v sektoru služeb. V praktické části je zhodnocen marketingový mix a provedena SWOT analýza kaváren Starbucks coffee company a Mefisto café and Music bar. A na závěr porovnání s cílem nalézt vhodné řešení pro tento segment.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.