Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinný dům s provozovnou
Šafaříková, Petra ; Šímová, Zuzana (oponent) ; Rusinová, Marie (vedoucí práce)
Jedná se o novostavbu samostatně stojícího rodinného domu s provozovnou -kadeřnictvím. Stavba je situována do intravilánu města Strážnice. Objekt je navržen jako nepodsklepený, dvoupodlažní, se sedlovou střechou. V 1NP se nachází kadeřnictví a obytné místnosti pro denní užívání, ve 2NP část klidová s ložnicemi a dětskými pokoji. Bytová jednotka je navržena pro 2 dospělé a 2 děti.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení.
Šafaříková, Petra ; Jandásková, Petra (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční situaci společnosti INTERHOTEL VORONĚŽ a.s. v období let 2001 – 2005 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Zjišťuje problémy a navrhuje možná řešení, která povedenou ke zlepšení finanční situace podniku do budoucna.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení.
Šafaříková, Petra ; Jandásková, Petra (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční situaci společnosti INTERHOTEL VORONĚŽ a.s. v období let 2001 – 2005 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Zjišťuje problémy a navrhuje možná řešení, která povedenou ke zlepšení finanční situace podniku do budoucna.
Rodinný dům s provozovnou
Šafaříková, Petra ; Šímová, Zuzana (oponent) ; Rusinová, Marie (vedoucí práce)
Jedná se o novostavbu samostatně stojícího rodinného domu s provozovnou -kadeřnictvím. Stavba je situována do intravilánu města Strážnice. Objekt je navržen jako nepodsklepený, dvoupodlažní, se sedlovou střechou. V 1NP se nachází kadeřnictví a obytné místnosti pro denní užívání, ve 2NP část klidová s ložnicemi a dětskými pokoji. Bytová jednotka je navržena pro 2 dospělé a 2 děti.
Marketingová strategie společnosti Vitana,a.s.
Šafaříková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kovářová, Irena (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Vitana při uvedení řady Natur na český trh a jejím cílem bylo navržení vylepšení této strategie tak, aby došlo ke zlepšení stávajícího postavení řady Natur. V úvodní teoretické části jsou rozebrány základní marketingové pojmy nutné k pochopení části praktické. Dále práce pojednává obecně o značce Vitana, jejím produktovém portfoliu a postavení v rámci konkurence. Stěžejní část je věnována uvedení řady Natur na český trh, analýze její současné situace a vlastnímu výzkumu. V závěru jsou uvedeny výsledky výzkumu spolu s doporučeními a návrhy na vylepšení marketingové strategie.
Současná finanční krize - příčiny a důsledky
Šafaříková, Petra ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Vitík, Matyáš (oponent)
Bakalářská práce "Současná finanční krize -- příčiny a důsledky" v první, teoretické, části vymezuje pojem finanční krize, její dělení a příklady. Druhá část je věnována příčinám vzniku této krize, především popisu vývoje ve Spojených státech. Vysvětlena je situace na zdejším hypotečním trhu. Dále jsou popsány jednotlivé nástroje na tomto trhu, stejně jako činnost ratingových agentur a fungování regulace finančních trhů v USA. Třetí část je věnována přelití krize z finančního sektoru do reálné ekonomiky a také jejímu rozšíření z USA do celého světa. V závěru práce jsou srovnávány dopady krize na USA a vybrané státy Evropské unie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.