|
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Štěpánová, Eva ; Přibylová, Petra (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení výkonosti vybraného podniku na základě benchmarkingu s konkurenčními společnostmi. Práce je rozdělena na pět kapitol. V první části je problematika rozebrána z teoretického hlediska. V další kapitole je představena společnost THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. a provedena strategická analýza. Čtvrtá kapitola se týká samotného benchmarkingu a závěrečného zhodnocení se SWOT analýzou. Poslední část práce se věnuje návrhům a opatřením pro zlepšení finanční i obchodní situace společnosti.
|
| |
| |
|
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Štěpánová, Eva ; Přibylová, Petra (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení výkonosti vybraného podniku na základě benchmarkingu s konkurenčními společnostmi. Práce je rozdělena na pět kapitol. V první části je problematika rozebrána z teoretického hlediska. V další kapitole je představena společnost THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. a provedena strategická analýza. Čtvrtá kapitola se týká samotného benchmarkingu a závěrečného zhodnocení se SWOT analýzou. Poslední část práce se věnuje návrhům a opatřením pro zlepšení finanční i obchodní situace společnosti.
|
| |
|
Spojitosti literárního a výtvarného díla Karla Hlaváčka
Štěpánová, Eva ; Merhaut, Luboš (vedoucí práce) ; Vojtěch, Daniel (oponent)
Práce se zaměří na literární a výtvarné dílo Karla Hlaváčka v jeho celistvosti. V bakalářské práci se budeme především soustřeďovat na provázanosti mezi jeho tvorbou a na výklad a srovnání vybraných motivů. Pokusíme se také najít styčné body mezi zpracováním konkrétních motivů v literárním a výtvarném díle. Budeme se také věnovat pojmu dekadence a symbolismu a také dobovému kontextu konce 19. století. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
| |
|
Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s využitím pedagogického přístupu Filozofie pro děti
ŠTĚPÁNOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá tématem globálního rozvojového vzdělávání s využitím pedagogického přístupu filozofie pro děti. Hlavním cílem je vypracování vlastního návrhu výukového materiálu. Který se bude věnovat možnostem využití této tématiky na 1. stupni základních škol. Teoretická část je rozdělená na dvě části, v první je charakterizováno globální rozvojové vzdělávání a v druhé pak filozofie pro děti. V praktické části jsou poté uvedeny tři návrhy vlastních výukových aktivit, které jsou plně aplikovatelné do výuky vlastivědy na 1.stupni základních škol, zejména pro 4. a 5. třídu.
|
| |