Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové a komunikační strategie Českých aerolinií.
Šötét, Lukáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce řeší použití marketingových a komunikačních technik společnosti České aerolinie v praxi. Cílem je zjištění, zda jsou nastaveny optimálně a v souladu s tržní pozicí společnosti. V řešení bylo použito metod pozorování v praxi zaměřené zejména na produkt, dotazování specialistů uvnitř podniku, srovnávání s konkurencí z pohledu ceny a některých aspektů kvality produktu a výzkumu trhu provedeného on-line dotazováním. Pro formulované problémy byla doporučena i jejich konkrétní řešení. Výsledkem jejich aplikace má být zlepšení kvality produktu dodávaného cestujícímu a zlepšení vnímání značky ČSA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.