Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring jako marketingový nástroj
Šída, Rudolf ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Sponzoring si skutečně a oprávněně zaslouží své místo mezi marketingovými nástroji. O jeho významnosti svědčí nejen fakt, že je v praktickém životě jako nástroj firmami stále více využíván, je mu také věnována i větší pozornost v odborné literatuře. Tato práce přichází s jakousi syntézou, která má za cíl podpořit vnímání sponzoringu jako specifického a uceleného nástroje marketingu. Nabízí srovnání sponzoringu v rámci marketingových nástrojů, detailní srovnání s nástrojem PR a důvody pro i proti zařazení sponzornigu pod PR. Specifická část práce je zaměřena na nový trend ve sponzoringu souvisejícími se změnou společnosti, a vymezuje v rámci společenského sponzoringu pojem CSR. V praktické části je využití sponzoringu zkoumáno na příkladě společnosti Česká spořitelna, a. s. Popsány jsou jednotlivé procesy související se sponzoringem v rámci ČS, vybrané sponzoringové projekty a detailně popsaný a zhodnocený projekt Kolo pro život. Cílem sponzoringu v kontextu marketingových nástrojů je především zvýšit hodnotu vnímání značky sponzora. Zvýšit sponzorovu image a podpořit a přispět ke kladnému veřejnému mínění, poslední část práce je proto věnována celkovému hodnocení sponzoringových aktivit ČS spolu s návrhem opatření na jejich zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.