Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy na zdokonalení marketingových strategií zařízení pro regeneraci a rekondici v konkurenčních podmínkách Středního Povltaví
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových strategií fitness a rekondičních center v konkurenčním prostředí oblasti Středního Povltaví, která je prováděna pomocí jednotlivých metod: PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, Poziční mapa a využití dotazníkového šetření a hloubkového interwiev s manažery vybraných fitness center. Na základě těchto metod jsou porovnány marketingové strategie dvou rekondičních a regeneračních zařízení: Multifunkčního centra Štěchovice a Sportovní haly Davle. Přínosem bakalářské práce je doporučení na zlepšení provozu fitness center v dané oblasti. Klíčová slova marketing, konkurence, marketingová strategie, marketingový mix, marketing služeb
Konkurence fitnesscenter v oblasti Praha- západ a loajalita jejich zákazníků
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Havrdová, Jana (oponent)
Název: Konkurence fitness center v oblasti Praha - západ a loajalita jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí za pomoci marketingového mixu vybraných fitness center v oblasti Prahy - západ a prozkoumání zákaznické loajality k jednotlivým sportovním zařízením. Výsledky z marketingového výzkumu budou hlavním podkladem pro analýzu konkurenceschopnosti v dané oblasti a pro následné navržení vhodných východisek ke zdokonalení pro jednotlivá fitness centra. Metody: PEST analýza SWOT analýza Porterova analýza konkurenčních sil Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí Praha - západ je poměrně intenzivní a rozděluje se do několika menších konkurenčních skupin vzhledem k dopravní infrastruktuře. Jednotlivá fitness centra vidí svou největší konkurenci v blízkém okolí (zhruba do 10 km). Pro zákazníky v této oblasti jsou důležité především dostupnost a cena, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: marketing, konkurence, marketingový mix, marketing služeb, sportovní služby, kvalita služeb, loajalita zákazníka, fitness centrum
Návrhy na zdokonalení marketingových strategií zařízení pro regeneraci a rekondici v konkurenčních podmínkách Středního Povltaví
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových strategií fitness a rekondičních center v konkurenčním prostředí oblasti Středního Povltaví, která je prováděna pomocí jednotlivých metod: PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, Poziční mapa a využití dotazníkového šetření a hloubkového interwiev s manažery vybraných fitness center. Na základě těchto metod jsou porovnány marketingové strategie dvou rekondičních a regeneračních zařízení: Multifunkčního centra Štěchovice a Sportovní haly Davle. Přínosem bakalářské práce je doporučení na zlepšení provozu fitness center v dané oblasti. Klíčová slova marketing, konkurence, marketingová strategie, marketingový mix, marketing služeb

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.