Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Červenka, Vlastislav ; Pecková, Blanka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci vybraného e-shopu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy, které slouží jako základ pro analytickou a návrhovou část. Analytická část práce, která obsahuje také dotazníkové šetření, slouží jako podklad pro vyhotovení návrhů placené on-line reklamní kampaně.
Návrhy na zvýšení ekonomické výkonnosti
Červenka, Vlastislav ; Jelínek, Jan (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení a zvýšení výkonnostní stránky společnosti Zlínprofi, s. r. o. s využitím finanční i nefinanční analýzy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje metody, které následná analýza využívá. Poté je společnost představena a provedena její strategická a finanční analýza. Výsledky šetření jsou porovnány s doporučenými hodnotami a konkurenčním podnikem. V závěru je zhodnocena celková situace a na základě těchto skutečností jsou poskytnuty návrhy na zvýšení finanční výkonnosti společnosti.
Návrhy na zvýšení ekonomické výkonnosti
Červenka, Vlastislav ; Jelínek, Jan (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vyhodnocení a zvýšení výkonnostní stránky společnosti Zlínprofi, s. r. o. s využitím finanční i nefinanční analýzy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje metody, které následná analýza využívá. Poté je společnost představena a provedena její strategická a finanční analýza. Výsledky šetření jsou porovnány s doporučenými hodnotami a konkurenčním podnikem. V závěru je zhodnocena celková situace a na základě těchto skutečností jsou poskytnuty návrhy na zvýšení finanční výkonnosti společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
6 Červenka, Vladimír
1 Červenka, Vojtěch
6 Červenka, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.