Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní tendence spotřebitelů kupujících fair-trade výrobky
Čerňanská, Marie ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce "Nákupní tendence spotřebitelů kupujících fair-trade výrobky" zkoumá aspekty, které ovlivňují spotřebitelské chování při nakupování fair-trade výrobků. Práce je založena na kombinaci dvou výzkumných metod - sekundární analýzy dat a metody polostrukurovaného rozhovoru. Sekundární výzkum využívá dat z šetření zaměřeného na nákup, preference a postoje v oblasti fair-trade, které bylo realizované Institutem evaluací a sociálních analýz (INESAN). Kvantitativní část práce je rozdělena do dvou pasáží. První pasáž se zaměřuje na hledání aspektů, které u spotřebitelů mohou hrát roli při přednostním nákupu fair-trade výrobků. Druhá pasáž je zaměřena na samotný nákup. Zabývá se tím, do jaké míry spotřebitelé nákup fair-trade produktů plánují a na kolik je u nich tento nákup impulzivní. Kvalitativní část vychází z kvantitativního analýzy a detailněji se zaměřuje na zjištěná fakta. Práce dospívá k závěru, že nákup fair-trade výrobků je ovlivněn zejména sociálním aspektem, kvalitou, cenou, informovaností a dostupností fair-trade výrobků a že míra plánování záleží na dané situaci.
Nákupní tendence spotřebitelů kupujících fair-trade výrobky
Čerňanská, Marie ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Diplomová práce "Nákupní tendence spotřebitelů kupujících fair-trade výrobky" zkoumá aspekty, které ovlivňují spotřebitelské chování při nakupování fair-trade výrobků. Práce je založena na kombinaci dvou výzkumných metod - sekundární analýzy dat a metody polostrukurovaného rozhovoru. Sekundární výzkum využívá dat z šetření zaměřeného na nákup, preference a postoje v oblasti fair-trade, které bylo realizované Institutem evaluací a sociálních analýz (INESAN). Kvantitativní část práce je rozdělena do dvou pasáží. První pasáž se zaměřuje na hledání aspektů, které u spotřebitelů mohou hrát roli při přednostním nákupu fair-trade výrobků. Druhá pasáž je zaměřena na samotný nákup. Zabývá se tím, do jaké míry spotřebitelé nákup fair-trade produktů plánují a na kolik je u nich tento nákup impulzivní. Kvalitativní část vychází z kvantitativního analýzy a detailněji se zaměřuje na zjištěná fakta. Práce dospívá k závěru, že nákup fair-trade výrobků je ovlivněn zejména sociálním aspektem, kvalitou, cenou, informovaností a dostupností fair-trade výrobků a že míra plánování záleží na dané situaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.