Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvíjení funkční komunikace u žáků s PAS na ZŠ
Čebišová, Petra ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Valentová, Lidmila (oponent)
V současné době jsou děti s PAS velmi probíraným tématem. Děti s poruchou autistického spektra mají především problémy se sociální interakcí, komunikací a chováním. V této diplomové práci jsme se zaměřili především na problém zvaný komunikace. Diplomová práce pojednává o rozvoji funkční komunikace u dětí s PAS na ZŠ. Práce je rozdělená do pěti kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou PAS, historií, klasifikací forem PAS a triádou postižení. Druhá kapitola se zaměřuje na sociální chování u žáků, na základní vymezení sociálního chování, sociální dovednosti a na žáky s PAS ve vrstevnické skupině. Třetí kapitola nese název rozvíjení komunikace u žáků s PAS. Zaměřuje se na podporu rozvoje komunikace, na alternativní a augmentativní komunikaci a také na role učitele/asistenta pedagoga při rozvíjení komunikace u žáků s PAS. Navazující čtvrtá kapitola se už zaměřuje na empirické šetření, kde nás seznamuje s cíli, metodikou a průběhem empirického šetření. Pátá kapitola obsahuje případovou studii rozdělenou do tří podkapitol, která se zaměřuje na kazuistiky respondentů, rozhovory a pozorování. Kromě toho se v práci nachází i diskuse a doporučení pro praxi. Klíčová slova: Funkční komunikace, žák s PAS, základní škola, intervence

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.