Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Teologicko-etická reflexe firemního in-house lobbingu v českém stavitelství
Havelka, Ondřej ; Štica, Petr (vedoucí práce) ; Češka, Roman (oponent) ; Mlčoch, Lubomír (oponent)
Firemní in-house lobbing je mimořádně aktuální, široce využívaný a značně neukotvený i kontroverzemi provázený politicko-hospodářský fenomén, který navíc nemá v České republice legislativní podporu v podobě platného zákona. Neukotvenost, kontroverze i neznalost souvislostí přímo vyzývají k etickému promýšlení in-house lobbingu, které v oblasti teologické etiky dosud chybí. Cílem disertační práce je ověření mravní legitimity instrumentalizovaného in-house lobbingu. Pracuje s otázkou, jaká je forma a míra mravně legitimního instrumentalizovaného in-house lobbingu slučitelná s východisky teologické etiky. Vedle ověření mravní legitimity in-house lobbingu práce hledá vnitřní konstantní kritéria pro definování legitimity in-house lobbingu a variabilní limity pro konkrétní hospodářské soutěže v oblasti stavebnictví. V souhrnu poté nabízí vzorový etický kodex in-house lobbisty aplikovatelný do podnikatelské praxe. Práce postupuje metodologickým trojkrokem 1. vidět, 2. soudit, 3. jednat; tento metodologický trojkrok je rozšířen na sedm vnitřních stupňů. Práce přináší teologicko- etické zhodnocení firemního in-house lobbingu, shledává tento typ lobbingu mravně legitimním za předpokladu naplnění kritérií, které přináší. Rovněž naznačuje limity lobbingu pro konkrétní segment podnikatelského prostředí. Klíčová...

Viz též: podobná jména autorů
9 Češka, Richard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.