|
Marketing aplications in non-profit organization "Lékořice"
Kušniráková, Dana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čatloš, Dušan (oponent)
Neziskový sektor představuje téma stále více diskutovanější , zejména pokud hovoříme o konzumní společnosti jakou je ta dnešní. Organizace neziskového sektoru a různé dobrovolné sdružení jsou zde na to, aby pomáhali lidem, s nimiž se osud krutě zahrál, a kteří jsou často přehlíženi nejen obyčejnými lidmi ale i státem. Tématem této bakalářské práce je aplikace marketingu v konkrétní neziskové organizaci, resp. jeho využití a následný vývoj. Práce pozůstává ze tří částí. V první části se zaobírám teoretickými východisky, tedy co jsou to neziskové organizace, jejich klasifikace, financování a zároveň je zde popsán marketing v neziskové organizaci v teoretické rovině. Druhá část se zabývá již konkrétní organizací, její historií vzniku, marketingovým mixem aplikovaným v organizaci, financováním této organizace. V závěru druhé častí jsem se snažila popsat přínos dané neziskové organizace na jednom nemocničním oddělení, kde organizace působí.
|