Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
TailorMySuit start-up: Existuje potenciál v online podnikání s pánským oblečením na míru?
Čahojová, Kristína ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jong, Vincent (oponent)
Práce analyzuje, popisuje a posuzuje potenciál start-upu TailorMySuit. Úvod vymezuje cíle a popisuje strukturu práce. Teoretická část vysvětleju použité modely pro hodnocení podnikatelských projektů a také představuje základy internetového podnikání, jeho reálie a základní pojmy. Zároveň seznamuje čtenáře s obchodem s pánskou módou a vysvětluje důležité aspekty mezinárodního podnikání a managementu. V praktické části jsou použita skutečná data analyzované společnosti a trhu, na kterém působí. Analýza se věnuje všem interním a externím faktorům, které ovlivňují činnost firmy. Na základě teoretických konceptů je tak kriticky zhodnocena firma, její okolí, trh a koncoví zákazníci. Práce končí zhodnocením potencionálního vývoje firmy a udává možné scénáře za různých situací na trhu. Zároveň sumarizuje možnosti zlepšení v jednotlivých procesech.
Marketing and financial crisis
Čahojová, Kristína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty v závěru práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.