Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rostliny a atmosféra - didaktické zpracování tématu pro výuku na základní škole
ČEKAL, Tomáš
Cílem diplomové práce bylo didakticky zpracovat formou výukového programu s prvky badatelství vybrané téma z oblasti vztahů mezi rostlinami a atmosférou a aplikovat ho ve výuce na základní škole. Součástí diplomové práce bylo také srovnat, jaký má vytvořený výukový program vliv úroveň žákovských znalostí. Testování probíhalo na 150 žácích. Výzkumem bylo zjištěno, že prostřednictvím BOV se u žáků úroveň znalostí ve srovnání s frontální formou výuky zvyšuje. Dále to, že vědomosti žáků o fotosyntéze před výzkumem byly průměrné. A dále bylo potvrzeno, že při použití výukového programu s prvky badatelství a moderní techniky (žákovské sety Vernier) bylo učivo žáky efektivněji vstřebáno.
Tématika vztahů mezi rostlinami a atmosférou v aktuální výuce přírodopisu na 2.stupni ZŠ
ČEKAL, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou vztahu mezi rostlinami a atmosférou v aktuální výuce přírodopisu na 2. stupni základních škol. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebírána problematika tří okruhů v bakalářské práci dále sledovaných, a to: 1. Rostliny ve vztahu ke koloběhu uhlíku, 2. Vliv atmosféry na rostliny 3. Význam rostlin pro atmosféru. V praktické části je pak obsažen monitoring výskytu jednotlivých okruhů v učebnicích základní školy (pomocí tabulek) a dále analýza znalostí problematiky těchto okruhů u žáků 9. ročníků ZŠ provedená na základě didaktického testu, který je zpracován formou grafů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.