Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of chosen company
Čížová, Natália ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Andelová, Lucia (oponent)
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností. Diplomová práce se dělí na teoretickou a analytickou část a jejím hlavním cílem je analýza a návrh marketingové strategie vybraného podniku s ohledem na vypracovanou teoretickou část, výsledky analýz a získané informace.
University Graduates’ Unemployment in Slovakia
Čížová, Natália ; Pavelka, Tomáš (vedoucí práce) ; Dobrylovský, Jiří (oponent)
Vysoká nezaměstnanost mladých lidí není na Slovensku unikátem, ale celosvětovým problémem, který trápí v současnosti mnoho vyspělých zemí světa. Bakalářská práce se rozděluje na teoretickou a analytickou část a zabývá se vysvětlením fungování trhu práce, nezaměstnanosti s ohledem na absolventy, přičemž dále analyzuje nezaměstnané absolventy vysokých škol na Slovensku podle ukončeného studijního oboru, podle ukončené vysoké školy, z časového a regionálního hlediska a definuje nástroje aktivní politiky ke zlepšení současného stavu nezaměstnanosti absolventů.

Viz též: podobná jména autorů
3 Cízová, Natálie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.