National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing Mix of Language School Presto
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
The thesis is focused on the analysis of current marketing mix of the Presto language school, especially on its marketing mix of language courses for the public. On the basis of acquired information, it presents recommendations for possible improvement. The theoretical part of the thesis emphasizes service marketing mix, and explains its components. The following parts analyse the outer environment of the language school, as well as its current marketing mix, and bring suggestions for enhancement of the marketing mix of language courses for the public.
Vícefaktorové metody stanovení hodnoty podniku
Zapletalová, Klára
Předložený článek se zabývá metodami oceňování specifického druhu podniků, konkrétně rodinných podniků. Po počátečním uvedení do oblasti oceňování a charakteristik rodinných podniků se zaměřuje na zjištění vlivu těchto charakteristik na určování jejich hodnoty, a to při současném respektování nejen finanční, ale rovněž emoční hodnoty, jejíž existence je typická právě pro tento druh podniků. Methodology/methods: Pro splnění cíle článku byl použit sekundární sběr informací. Autorka po studiu literatury zaměřující se na oblast oceňování podniků a specifické rysy rodinných podniků, mající vliv na ocenění, shrnuje hlavní problémy spojené s oceňováním těchto podniků.
Statements specification for cartographic documents
Zapletalová, Klára ; Stöcklová, Anna (advisor) ; Buřilová, Marcela (referee)
Obsahem bakalářské práce je kartografická terminologie využitelná při katalogizaci kartografických dokumentů a specifikace údajů pro kartografické dokumenty ve formátu MARC 21. Součástí práce je také kapitola o knihovně Vojenského historického ústavu v Praze na Žižkově a jejím fondu kartografických děl.
Marketing Mix of Language School Presto
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (referee) ; Mráček, Pavel (advisor)
The thesis is focused on the analysis of current marketing mix of the Presto language school, especially on its marketing mix of language courses for the public. On the basis of acquired information, it presents recommendations for possible improvement. The theoretical part of the thesis emphasizes service marketing mix, and explains its components. The following parts analyse the outer environment of the language school, as well as its current marketing mix, and bring suggestions for enhancement of the marketing mix of language courses for the public.

See also: similar author names
1 ZAPLETALOVÁ, Květa
3 Zapletalová, Karolína
7 Zapletalová, Kateřina
2 Zapletalová, Kristýna
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.