National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce pojednává o politických, ekonomických a především sociálně-kulturních aspektech, které mají vliv na mezinárodní obchod, organizace a marketing týkající se Ruské federace, jež jsou dány do kontextu zejména s Českou republikou (eventuálně jinými relevantními státy). Cílem mé práce je nalézt překážky v obchodu s Ruskou federací a způsob jakým je možné je překonat. Důraz primárního výzkumu mé práce bude kladen na interkulturní složku, konkrétně na rozdíly v organizačním chování a chování spotřebitele. Zaměřím se na specifický profil potenciálních účastníků v oblastech marketingu a obchodu. Zohledním také znalosti z nashromážděných dat o politicko-ekonomickém prostředí zemí. Použitím vybrané metodologie rozšířím teoretické podklady a sekundární výzkum o nové poznatky a v širším kontextu vyvodím závěry a návrhy pro optimalizaci bariér, kterým firmy jsou rozšiřující pole působnosti do Ruska vystaveny a jimž mohou čelit.
An examination of economic indexes of the company using time series analysis
Romášek, Štěpán ; Bartošek, Vladimír (referee) ; Doubravský, Karel (advisor)
The bachelor thesis deals with the use of statistical methods, time series and regressive analysis, as the effective tool for evaluation of characteristics and efficiency of the company and its outer surroundings, mainly macroeconomic. The goal will be to analyze the data by this means, to compare them and to make the conclusions. From the knowledge of historical data and forecasting preconditions for the future, the company will gain clearer image about strategy and its direction.
An examination of economic indexes of the company using time series analysis
Romášek, Štěpán ; Bartošek, Vladimír (referee) ; Doubravský, Karel (advisor)
The bachelor thesis deals with the use of statistical methods, time series and regressive analysis, as the effective tool for evaluation of characteristics and efficiency of the company and its outer surroundings, mainly macroeconomic. The goal will be to analyze the data by this means, to compare them and to make the conclusions. From the knowledge of historical data and forecasting preconditions for the future, the company will gain clearer image about strategy and its direction.
Behavioral Aspects of Economic Relations, Organizations and Marketing Within the Russian Federation
Romášek, Štěpán ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce pojednává o politických, ekonomických a především sociálně-kulturních aspektech, které mají vliv na mezinárodní obchod, organizace a marketing týkající se Ruské federace, jež jsou dány do kontextu zejména s Českou republikou (eventuálně jinými relevantními státy). Cílem mé práce je nalézt překážky v obchodu s Ruskou federací a způsob jakým je možné je překonat. Důraz primárního výzkumu mé práce bude kladen na interkulturní složku, konkrétně na rozdíly v organizačním chování a chování spotřebitele. Zaměřím se na specifický profil potenciálních účastníků v oblastech marketingu a obchodu. Zohledním také znalosti z nashromážděných dat o politicko-ekonomickém prostředí zemí. Použitím vybrané metodologie rozšířím teoretické podklady a sekundární výzkum o nové poznatky a v širším kontextu vyvodím závěry a návrhy pro optimalizaci bariér, kterým firmy jsou rozšiřující pole působnosti do Ruska vystaveny a jimž mohou čelit.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.