National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing Strategy of Listerine Smart Rinse
Vávrová, Helena ; Postler, Milan (advisor) ; Brudňáková, Petra (referee)
The aim of the diploma thesis is to analyse marketing strategy of Listerine Smart Rinse and recommend possible improvements into the future. Theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the essence of marketing and definition of marketing process. The second chapter covers brand policy and the importance of brand in marketing. The third chapter offers basic theoretical approaches for the formulation of product, pricing, promotional and distribution strategy which are applied in the practical part. The theoretical part is followed by analysis of Listerine Smart Rinse strategy in terms of 4Ps -- product, price, promotional and distribution policy. Based on the findings there are recommendations offered in the last chapter to improve marketing strategy for the future.
Marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market
Sarkányová, Veronika ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Brudňáková, Petra (referee)
The goal of this thesis is to analyse the marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market and recommend improvement proposals.
Importance of young consumers on the active cosmetics market
Brudňáková, Petra ; Bílková, Jana (advisor) ; Vorlíčková, Hana (referee)
Tato diplomová práce pomocí nástrojů marketingového průzkumu odhaluje význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky. Jaký vztah mají mladí spotřebitelé ke kosmetickým přípravkům? Jak vnímají lékárnu, jakožto specifický distribuční článek pro prodej aktivní kosmetiky? Jakým marketingovým nástrojům důvěřují a jaké značky je nejvíce oslovují? Spokojený zákazník a loajální zákazník je ten, kterému se dostává toho, čeho žádá. Cílená marketingová koncepce právě na tento segment bude tedy i díky zvyšující se konkurenci na trhu nezbytná.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.