Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Dynastie Group
Vu, Thanh Nhan ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá podnikovou kulturou, jejím popisem, významem ve společnosti a analýzou podnikové kultury hotelového řetězce Hong Ngoc Hotel Group, zvláště hotelem Hong Ngoc Dynastie. Práce je rozdělena do tří částí. Obsahem teoretické části jsou základní poznatky o podnikové kultuře, autorka zde rozebírá pojem podniková kultura, její základní vlastnosti a typy podnikové kultury. Praktická část je zaměřena na hotelový řetězec Hong Ngoc Hotel Group, kde je představen hotel Hong Ngoc Dynastie. Autorka se zde zabývá analýzou a popisem podnikové kultury hotelů Hong Ngoc Dynastie a XY sídlící v Praze. Poslední část své práce věnuje porovnávání těchto dvou podnikových kultur a návrhu zlepšení pro hotel Hong Ngoc Dynastie, aby se přiblížila svému cíli stát se jedním z uznávaných hotelů v mezinárodním prostředí.
Návrh marketingové strategie malé firmy - Penguin cz
Vu, Thanh Nhan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se týká návrhu marketingové strategie podniku Penguin CZ. V první části je uvedena teorie k danému tématu. Zabývá se marketingem malých a středních podniků, marketingovou strategií a marketingovým mixem. Čerpala jsem převážně z knížek Marketing od paní Boučkové, Marketingové řízení a plánování pro malé a střední podniky od paní Blažkové, Marketing služeb: efektivně a moderně od paní Vaštíkové a Marketingové řízení malých a středních podniků od pánů Havlíček a Kašík. Druhá část popisuje současnou marketingovou strategii společnosti Penguin CZ. Zabývá se též analýzami SWOT, konkurence, marketingového mixu, prostředí, atp. Dále je zde vyhodnocen dotazník, který zjišťoval povědomí o společnosti. Závěr druhé části patří vlastnímu návrhu marketingové strategie na základě analýz a vyhodnoceného dotazníku. Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii tak, aby napomohla ke zvyšování prodeje, rozšiřování na trhu a vrytí do podvědomí spotřebitelů.

Viz též: podobná jména autorů
1 VU, Trang Thanh
1 Vu, Thi Hien
1 Vu, Thi Lan Anh
4 Vu, Thi Thanh
1 Vu, Tu Hoanh
1 Vu, Tung Anh
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.