Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Práce v sociální skupině jako forma sociální opory s cílem posílení kvality vzdělávacího procesu
Vondrová, Martina ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi působení pedagoga v sociální skupině s cílem všestranné podpory žáka ve vzdělávacím a výchovném procesu. Popisuje možné zdroje a metody práce se školní skupinou. Práce je zaměřena na věkovou skupinu žáků základní školy.
Možnosti a úskalí práce školního metodika primární prevence na ZŠ
Vondrová, Martina ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické části je vymezen pojem a kompetence školního metodika primární prevence na základní škole. Práce uvádí tři referenční rámce jeho práce - rámec právní, rámec profes- ní a rámec sociální. Tyto rámce vymezují specifické kompetence, možnosti, ale i rizika, která výkon specializované činnosti v praxi přináší. Obecný obraz specia- lizované činnosti ŠMPP je dále rozpracován v těchto oblastech: pozice metodika v prostředí školy, vztah metodika a managementu školy, působení v učitelském sboru, podíl metodika na spoluvytváření školního klimatu a jeho možnosti je- ho ovlivňování. Text dále pojednává o etice pedagogické a sociálně pedagogické práce. Následným popisem konkrétních metod (sociálně pedagogická intervence, facilitace komunikace, vytváření kontraktu, konzultace a supervize) jsou přiblíže- ny možnosti působení metodika ve škole. V závěru teoretické práce jsou zmíněny konflikty dětí a mládeže se zákonnými normami a je představen projekt Systému včasné intervence Ministerstva vnitra. Kapitola o projektu SAHA přináší data o rizikovém chování jedenácti až patnáctiletých na českých základních školách v současnosti. Praktickou část tvoří výzkumná sonda zaměřená na zjištění podmí- nek práce ŠMPP a na zjištění potřebnosti této pracovní...
Možnosti a úskalí práce školního metodika primární prevence na ZŠ
Vondrová, Martina ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první - teoretické části je vymezen pojem a kompetence školního metodika primární prevence na základní škole. Práce uvádí tři referenční rámce jeho práce - rámec právní, rámec profes- ní a rámec sociální. Tyto rámce vymezují specifické kompetence, možnosti, ale i rizika, která výkon specializované činnosti v praxi přináší. Obecný obraz specia- lizované činnosti ŠMPP je dále rozpracován v těchto oblastech: pozice metodika v prostředí školy, vztah metodika a managementu školy, působení v učitelském sboru, podíl metodika na spoluvytváření školního klimatu a jeho možnosti je- ho ovlivňování. Text dále pojednává o etice pedagogické a sociálně pedagogické práce. Následným popisem konkrétních metod (sociálně pedagogická intervence, facilitace komunikace, vytváření kontraktu, konzultace a supervize) jsou přiblíže- ny možnosti působení metodika ve škole. V závěru teoretické práce jsou zmíněny konflikty dětí a mládeže se zákonnými normami a je představen projekt Systému včasné intervence Ministerstva vnitra. Kapitola o projektu SAHA přináší data o rizikovém chování jedenácti až patnáctiletých na českých základních školách v současnosti. Praktickou část tvoří výzkumná sonda zaměřená na zjištění podmí- nek práce ŠMPP a na zjištění potřebnosti této pracovní...
Práce v sociální skupině jako forma sociální opory s cílem posílení kvality vzdělávacího procesu
Vondrová, Martina ; Koťa, Jaroslav (oponent) ; Krykorková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi působení pedagoga v sociální skupině s cílem všestranné podpory žáka ve vzdělávacím a výchovném procesu. Popisuje možné zdroje a metody práce se školní skupinou. Práce je zaměřena na věkovou skupinu žáků základní školy.
Podniková kultura a její proměna
VONDROVÁ, Martina
Úvodní část této práce se zabývá studiem literatury, konkrétně, představuje vybrané definice podnikové kultury, její prvky a sílu. Bližší pozornost je věnována především typologii, diagnostice a změně podnikové kultury. V praktické části je prováděn kvalitativní výzkum podnikové kultury ve vybraném podniku. Závěr práce obsahuje shrnuté výsledky a navržené změny.
Řízení integrovaného marketingového komunikačního procesu
Vondrová, Martina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V teoretické části své diplomové práce pojednávám o teorii komunikačního procesu a nových trendech. Na základě situační analýzy CK FIRO-tour a marketingového výzkumu spokojenosti klientů jsem navrhla novou komunikační strategii pro produkt "skupinové zájezdy". Produkt skupinových a individuálních zájezdů je pro CK FIRO-tour zásadní, protože přináší vysoké výnosy, CK má na trhu silnou pozici a zároveň je tento trh spojen s vysokou mírou atraktivity. Nová komunikační strategie má za cíl zvýšit obrat a výnosnost tohoto produktu.
Výuka jazyků na vysokých školách v porovnání se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky
Vondrová, Martina ; Bartošová-Vrbová, Marta (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
V práci jsou porovnávány jazykové znalosti a dovednosti studentů VŠE FM se SERR. V teoretické části je obsažen SERR, především stupně jazykových znalostí a dovedností. Dále přehled mezinárodně uznávaných jazykových zkoušek a téma nových maturit. V praktické části je šetření mezi studenty FM, které vypovídá o jejich sebehodnocení a dochází k porovnání s požadavky praxe.

Viz též: podobná jména autorů
7 VONDROVÁ, Martina
1 Vondrová, Markéta
2 Vondrová, Marta
4 Vondrová, Michaela
3 Vondrová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.