Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj a proměny reklamy firmy Škoda Auto
Veselá, Dana ; Fulka, Josef (vedoucí práce) ; Mucha, Ivan (oponent)
Tématem této práce je sledování vývoje a proměn reklamy firmy Škoda Auto od počátku století až po současnost v kontextu vývoje a proměn obrazového respektive fotografického zobrazování. Hlavním cílem této práce je analýza různých faktorů, které měly a mají vliv na proměny reklamní strategie firmy a tím i na vývoj a proměny finální podoby reklamy a jejího obrazového vyjádření.

Viz též: podobná jména autorů
5 VESELÁ, Dominika
2 Veselá, Dagmar
2 Veselá, Daniela
4 Veselá, Denisa
2 Veselá, Dita
5 Veselá, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.