Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody manipulace hmotnosti u žen v bojových sportech v Česku
Voříšková, Radka ; Třebický, Vít (vedoucí práce) ; Šimsa, Jáchym (oponent)
Název: Metody manipulace hmotnosti u žen v bojových sportech v Česku Cíle: Cílem této práce bylo zjistit jaké metody RWL ženy v bojových sportech v Česku nejčastěji využívají. Metody: K zjištění potřebných dat jsme použili účelově sestavený online dotazník, který jsme rozšířili pomocí sociálních sítí jako je například Facebook a Instagram. Následně jsme data zpracovali v programu Jamovi, kde jsme provedli deskriptivní statistiku. Výsledky: Z našich výsledků vyplynulo, že celkem 96,2 % účastnic naší studie, které dělají bojové sporty v České republice, praktikuje RWL. Dále jsme zjisti, že ženy v bojových sportech začínají se snižováním hmotnosti v průměru v 17 letech (SD=4,45) a jejich průměrný ubytek hmotnosti činí 2,56 kg (SD=2,50). Jako jedny z nejčastějších metod RWL jsme pozorovali snížení kalorického příjmu 52,6 % a omezení příjmu tekutin 42,1 %. Klíčová slova: manipulace hmotnosti; úpolové sporty; ženy; menstruační cyklus; hormonální antikoncepce
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
VOŘÍŠKOVÁ, Radka
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se zabývá terminologickým vymezením specifických poruch učení jejich projevy, příčinami, diagnostikou a intervencí. Je zde objasněna problematika školských poradenských zařízení, u kterých je zmíněné odborné vymezení individuálního vzdělávacího plánu (dále jen IVP) a plánu pedagogické podpory (dále jen PLPP). Další kapitoly se zabývají podrobnějším definováním dyslexie a dysgrafie. Poslední úsek teoretické části se zaobírá ostatními specifickými poruchami učení, mezi které patří dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, dysmúzie, dyspinxie, lehká mozková dysfunkce (dále jen LMD), porucha pozornosti s hyperaktivitou (dále jen ADHD), porucha pozornosti bez hyperaktivity (dále jen ADD). Empirická část se zabývá kvalitativním výzkumem, který probíhal na vybraných základních školách v okrese Benešov. Cíloví respondenti byli pedagogové působící na 1. stupni běžné základní školy, kteří pracují s žáky s dyslexií a dysgrafií. V závěru empirické části je uvedena osobní případová studie žáka s dyslexií a dysgrafií. Cílem bakalářské práce je analyzovat přístupy pedagogů k žákům s dyslexií a dysgrafií na vybraných základních školách v okrese Benešov.

Viz též: podobná jména autorů
3 Voříšková, Radka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.