Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
VARGOVÁ, Lucie
Hlavním cílem práce bylo identifikovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace destinace České Budějovice a v návaznosti na to, navrhnout změny vedoucí k jejímu zlepšení. Součástí práce byl smíšený výzkum, který byl využit pro kombinaci výhod obou přístupů, jak kvalitativního, tak i kvantitativního. Kvalitativní výzkum byl zaměřený na současný stav marketingové komunikace města a vzájemnou spolupráci města se stakeholders. Kvantitativní výzkum zkoumal spokojenost turistů a rezidentů s marketingovou komunikací města. Nakonec byly srovnávány vybrané moderní nástroje marketingové komunikace mezi městy České Budějovice, Brno a Plzeň. Dle výsledků výzkumu a nastudované literatury byla zpracována návrhová část. Ta obsahovala implementaci moderních trendů marketingové komunikace do komunikačního mixu destinace. Tyto návrhy měly vést zejména k ucelení marketingové komunikace, její optimalizaci a inovaci ve smyslu využití dostupných moderních nástrojů a technologií. Zároveň by mohly být uplatněny v koncepčních dokumentech týkajících se rozvoje cestovního ruchu. Destinace by díky nim mohla zvýšit povědomí široké veřejnosti o své atraktivitě, oslovit nové potenciální návštěvníky a lépe uspokojit komunikační potřeby rezidentů, turistů a místních podnikatelů.
Informace jako nástroj pro řízení návštěvnických toků v destinaci (České Budějovice)
VARGOVÁ, Lucie
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat informační zdroje a práci s informacemi v řízení návštěvnických toků. Dále analyzovat práci s informacemi průvodců v destinaci a jejich vliv na pohyb návštěvníků s ohledem na udržitelnost rozvoje destinace. Pro dosažení cíle práce byla provedena analýza a zhodnocení informačních zdrojů, a to konkrétně oficiálních volnočasových webových stránek města České Budějovice a aktuálně nabízených propagačních letáků. Analýza letáků a webu proběhla na základě kvalitativního hodnocení deseti pozorovateli. Dále byly provedeny řízené rozhovory s 11 odborníky (turističtí průvodci a vedoucí odboru cestovního ruchu města ČB). Z výsledků práce byl vyvozen závěr, že destinace disponuje kvalitními informačními zdroji, které napomáhají při řízení návštěvnických toků. Dále z kvalitativního výzkumu - strukturovaných osobních rozhovorů byl zjištěn fakt, že většina průvodců v Českých Budějovicích nedbá při svých prohlídkách na udržitelnost rozvoje cestovního ruchu destinace a není jejich snahou v tomto směru vzdělávat své klienty. Průvodci podceňují význam udržitelnosti rozvoje cestovního ruchu z důvodu absence obav z negativních dopadů jejich činnosti na destinaci. V návaznosti na tato zjištění byly vypracovány návrhy na zlepšení práce s informacemi průvodců a průvodcovské činnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vargová, Lenka
4 Vargová, Lýdia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.