Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kruhová inverze a její využití
Vach, Petr ; Zhouf, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dvořák, Petr (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře se zobrazením jménem kruhová inverze. Definice tohoto zobrazení hned v úvodu a následný popis včetně důkazů všech vlastností tohoto zobrazení ve dvou rovinách, a sice syntetické a analytické s komplexní proměnnou, připraví čtenáře pro řešení příkladů a úloh v druhé kapitole této práce. Snahou je seznámit čtenáře s kruhovou inverzí natolik, aby pochopil veškeré její vlastnosti a byl schopen je využít nejen v příkladech, ale i v praxi.
Interakční styl učitele v souvislosti s jeho prací s klíčovou kompetencí k učení
Vach, Petr ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Cílem práce je v konkrétním výzkumném souboru zjistit korelační tendence mezi interakčním stylem učitele a jeho mírou poskytování příležitostí k učení se učit. Na základě těchto informací vystavit prototyp interakčního stylu učitele, který má vzhledem k poskytování příležitostí k učení se učit nejlepší předpoklady. První a druhá kapitola obsahuje teoretické podklady. V první kapitole je nahlíženo na klíčové kompetence se zaměřením na klíčovou kompetenci k učení. Druhá kapitola je zaměřena na téma pedagogické komunikace a interakce a je uzavřena pojednáním o interakčním stylu učitele. Ve třetí kapitole jsou zmíněny veškeré podrobnosti k tomuto výzkumu. Jeho metodologie je zakončena výsledky, jejich diskuzí a celkovým závěrem. Na konci práce jsou uvedeny bibliografické odkazy, přílohy, seznamy obrázků a tabulek.
Interakční styl učitele v souvislosti s jeho prací s klíčovou kompetencí k učení
Vach, Petr ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Cílem práce je v konkrétním výzkumném souboru zjistit korelační tendence mezi interakčním stylem učitele a jeho mírou poskytování příležitostí k učení se učit. Na základě těchto informací vystavit prototyp interakčního stylu učitele, který má vzhledem k poskytování příležitostí k učení se učit nejlepší předpoklady. První a druhá kapitola obsahuje teoretické podklady. V první kapitole je nahlíženo na klíčové kompetence se zaměřením na klíčovou kompetenci k učení. Druhá kapitola je zaměřena na téma pedagogické komunikace a interakce a je uzavřena pojednáním o interakčním stylu učitele. Ve třetí kapitole jsou zmíněny veškeré podrobnosti k tomuto výzkumu. Jeho metodologie je zakončena výsledky, jejich diskuzí a celkovým závěrem. Na konci práce jsou uvedeny bibliografické odkazy, přílohy, seznamy obrázků a tabulek.
Kruhová inverze a její využití
Vach, Petr ; Zhouf, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dvořák, Petr (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře se zobrazením jménem kruhová inverze. Definice tohoto zobrazení hned v úvodu a následný popis včetně důkazů všech vlastností tohoto zobrazení ve dvou rovinách, a sice syntetické a analytické s komplexní proměnnou, připraví čtenáře pro řešení příkladů a úloh v druhé kapitole této práce. Snahou je seznámit čtenáře s kruhovou inverzí natolik, aby pochopil veškeré její vlastnosti a byl schopen je využít nejen v příkladech, ale i v praxi.
Vliv mravenců druhu \kur{Lasius niger} (Hymenoptera, Formicidae) na pH a další vlastnosti půdy.
VACH, Petr
Předchozí práce ukázaly rozdíly v chemismu mravenčích hnízd oproti okolní půdě. Nebylo ale jasné, zda si mravenci vybírají místa s odlišným chemismem, nebo tento aktivně mění. Cílem této práce bylo laboratorně ověřit a potvrdit hypotézu, že mravenci druhu Lasius niger ovlivňují svojí činností chemické parametry půdy. Pro analýzu byly použity vzorky tří typů půd (písek, jíl, rašelina) z laboratorně připravených mravenišť. Sledovány byly změny pH a obsahu výměnných kationtů (K+, Na+, Ca2+, Mg2+).
Přírodní zajímavosti Třeboňska a jejich využití v přírodovědě.
VACH, Petr
Tato diplomová práce se zabývá přírodovědnými a vlastivědnými tématy. Je v ní navrženo pět exkurzí, dvě cykloexkurze, jeden projekt a jedna výuková hodina. Jejím cílem je zajímavými a dostupnými formami posílit a upevnit dobrý vztah žáků k přírodě a zároveň učit žáky, jak ji v zájmu lidstva chránit. Práce je určena především pro žáky 4. a 5. ročníků základních škol. K jednotlivým exkurzím jsou vytvořeny pracovní listy s úkoly, které žáci průběžně plní na jednotlivých zastávkách.

Viz též: podobná jména autorů
3 Vach, Pavol
6 Vach, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.