|
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
|
| |
|
Proposal of Marketing Strategy for Wholesale Activities of a Company
Šrámková, Eva ; Stružková, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The subject of the Diploma thesis is marketing research of relationships of company IN CAR centrum s.r.o. with its wholesalers. On the basis of theory concerning the topic and analysis of current situation of the company is proposed strategy, which improves level of provided services and enhances quality of cooperation with partners. The aim of the Diploma thesis is to propose the marketing strategy for wholesale activities, which will improve current situation and strenghten position of the company.
|
|
Konkurenční strategie firmy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie společnosti, která působí v oblasti prodeje šperků a hodinek. Práce analyzuje současnou situaci podniku, zkoumá faktory vnějšího prostředí, působící na podnik i jednotlivé procesy uvnitř podniku. Prostřednictvím cílů a nalezených konkurenčních výhod vede práce k návrhu konkurenční strategie a její implementaci v čase.
|
|
Proposal of Marketing Strategy for Wholesale Activities of a Company
Šrámková, Eva ; Stružková, Martina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The subject of the Diploma thesis is marketing research of relationships of company IN CAR centrum s.r.o. with its wholesalers. On the basis of theory concerning the topic and analysis of current situation of the company is proposed strategy, which improves level of provided services and enhances quality of cooperation with partners. The aim of the Diploma thesis is to propose the marketing strategy for wholesale activities, which will improve current situation and strenghten position of the company.
|
| |