Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení vlivu vyplnění dutiny na akustickým tomografem detekovaný rozsah poškození
Stach, Daniel
Práce se zabývá rychlostí šíření zvuku ve dřevě a možným zkresleným zobrazením, při vyplnění vyřezaného defektu různými druhy substancí. Vliv vyplnění na zkreslení zobrazení defektu a porovnání možného nebezpečí zkreslení při posuzování stability stromu. Všechna měření byla provedena akustickým tomografem Fakopp 3d, byl zpracován protokol z měření a porovnána zobrazená plocha defektu.
Obraz Světového poháru ve vodním slalomu v Praze-Troji na stránkách vybraných českých deníků (květen-červenec 2010, červenec-září 2011, červenec-září 2012)
Stach, Daniel ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Zamazal, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu mediálního obrazu Světového poháru ve vodním slalomu v Praze-Troji pořádaného v letech 2010, 2011 a 2012 a to v denících MF DNES, Právo a Sport. Cílem je na základě kvantitativní analýzy popsat mediální obraz akce v jednotlivých letech ve sledovaných deních a následně pomocí komparace definovat proměny mezi jednotlivými roky. Analýza sleduje nejen počet a rozsah publikovaných textů, ale také jejich formu a témata, kterým se věnují. Do výzkumu jsou zahruty i obrazové materiály, u kterých jsou sledovanými parametry počet, plocha a také aktér, který je na fotografii zobrazen. Jednotliví aktéři jsou sledováni i v otištěných textech. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související se zvoleným tématem, tedy tvroba mediálního obrazu, nastolování agendy a zpravodajské hodnoty. V metodické části jsou popsána sledovaná média, a to z hlediska jejich vlastnické struktury, čtenářské obce i jejich suplementů a také definována metoda výzkumu.
Marketingová a PR strategie pro Universitní Sportovní Klub Praha
Stach, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na marketingové a PR aktivity klubu vodního slalomu "Univerzitní Sportovní Klub Praha" (USK Praha). Analyzován je současný stav a je vytvořena nová komplexní komunikační strategie. V teoretické části se práce věnuje marketingu jako takovému a jeho jednotlivým složkám. Popsány jsou podoby marketingové komunikace a podrobně jsou definovány formy komerční komunikace. Praktická část práce začíná představením USK Praha a zhodnocením současné situace. Po jednotlivých částech je následně připravena nová komunikační strategie. Stěžejní je sedmá kapitola, která konkrétně a jednoznačně vymezuje kroky, které mají být realizovány v pevně stanoveném časovém horizontu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Stach, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.