Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role školního asistenta v mateřské a základní škole
Srchová, Marie ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
1 Abstrakt Diplomová práce je zaměřená na roli školních asistentů na vybrané mateřské a základní škole. Školní asistenti nejsou na rozdíl od asistentů pedagoga pedagogickými pracovníky školy. Hlavním cílem práce je zjistit, zda školní asistenti vykonávají požadovanou pracovní pozici danou projektovým programem. Dále zjišťuji, zda školní asistenti na vybraných školách mají stejnou práci a stejné podmínky jako asistenti pedagoga. Prostřednictvím poslední výzkumné otázky se snažím nalézt řešení, jak zlepšit současnou roli školních asistentů v mateřských a základních školách, aby byla jejich role efektivnější. V teoretické části se věnuji vedle pracovní pozice školního asistenta i jiným pracovním pozicím asistentů a pojmům, které souvisí s dnešním inkluzivním vzděláváním. Zabývám se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrnými opatřeními, poradenskými službami, ale také metodickým vedením asistentů a klimatem třídy. V praktické části zjišťuji skutečnou roli školních asistentů v porovnání s náplní činností vymezenou operačním programem a také práci porovnávám s asistenty pedagoga na vybraných školách. V diskuzi navrhuji, jak by bylo možné zlepšit práci školního asistenta, aby jeho pracovní pozice lépe podporovala zejména děti a žáky ohrožené školním neúspěchem. V empirické části jsem zvolila kvalitativní...

Viz též: podobná jména autorů
3 Srchová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.