Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu
Doleželová, Lenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím principů stakeholder managamentu v marketingovém řízení dopravní a logistické firmy GTL, spol. s r. o. Cílem diplomové práce je doporučit firmě vhodnou strategii a navrhnout odpovídající marketingovou komunikaci s využitím poznatků stakeholder managamentu. Teoreticko-metodologická část práce se týká strategie marketingové komunikace se zaměřením na public relations, dále je část diplomové práce věnována společenské odpovědnosti firmy, marketingu služeb na B2B trzích a v neposlední řadě klíčovému tématu, kterým je teorie stakeholder management a stakeholder analýza. Úvod praktické části diplomové práce je věnován situační analýze firmy GTL, na situační analýzu navazuje stakeholder analýza, resp. marketingový výzkum a návrh marketingové strategie firmy pro rok 2012.
Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Slabá, Marie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent) ; Štarchoň, Peter (oponent)
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní důraz je kladen na plánování marketingové komunikace vysokoškolského subjektu. Dizertace vychází z nejnovějších poznatků v oblasti teorie marketingové komunikace jako součásti marketing managementu. Disertace je založena na analýze a mapování klíčových skupin stakeholderů prostřednictvím Metodiky Stakeholder Circle. Disertační práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola analyzuje současný stav zkoumané problematiky v ČR i zahraničí. Druhá kapitola vymezuje předmět zkoumání disertační práce, přínosy autorky na úrovni teoretické i praktické a cíle disertační práce. Třetí kapitola podrobně rozebírá metodiku práce a použité vědecké metody i hypotézy, které byly pro další zkoumání stanoveny. Výsledky a interpretace vlastního zkoumání autorky jsou shrnuty v kapitole čtvrté. V závěru této kapitoly jsou verifikovány hypotézy a navržena opatření. V závěru práce jsou shrnuty přínosy disertační práce a naplnění formulovaných cílů.
Využití event marketingu v marketingovém programu
Vančurová, Vendula ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je seznámení s event marketingem, definování jeho cílů a pochopení podstaty. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako případová studie byla zvolena prezentace společnosti INTERNET CZ, a. s. a její účast na veletrhu Invex Forum v Brně. Součástí práce jsou výsledky dotazníkového průzkumu.
Marketing vzdělávací instituce
Šijan, Pavel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část práce je zaměřená na teoretická východiska marketingu služeb obecně, specifika marketingu vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část práce se věnuje výběru vzdělávací instituce, provedení analýzy interního a externího prostředí školy, realizaci marketingového výzkumu zkoumajícího image školy. Na tomto základě poté navrhuje konkrétní marketingovou komunikační strategii.
Principy multilevelmarketingu a přímého prodeje
Strnad, Martin ; Slabá, Marie (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Teoretická část se zabývá multilevel marketingem, principy, na kterých stojí a odlišnostmi od přímého prodeje. Dále se zaměřuje na pyramidové hry, analyzuje rozdíly mezi pyramidovými hrami a multilevel marketingem a poukazuje na důvody nelegálnosti pyramidových her. Praktická část se věnuje společnosti Amway Corporation, na její historii a soudní spor, kterým prošla. Poté jsou zde analyzovány principy multilevel marketingu ve společnosti, představeny produktové řady společnosti a její česká pobočka.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.

Viz též: podobná jména autorů
2 SLABA, Michal
1 SLABÁ, Miroslava
6 Slaba, Martin
6 Slaba, Martin
4 Slabá, Magdalena
3 Slabá, Markéta
2 Slabá, Martina
3 Slabá, Michaela
4 Slabá, Michala
5 Slabá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.