Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
The possibilities of optimization of the control elements in the cabin of the L-39NG aircraft
Klečák, Filip ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Procházková, Hana (vedoucí práce)
An effective cockpit design is one of the main prerequites for creating a succesful aircraft. This statement is even more pronounced in the sphere of military aviation, where perfect synergy is usually required between the pilot and the aircraft. This thesis focuses on optimization of control elements in the cockpit of the Aero L-39NG aircraft, a new trainer airplane designed by the czech company Aero Vodochody AEROSPACE. This airplane belongs to the jet trainer airplane category, representing an important role in training military pilots progressing towards fighter airplanes. The chosen method of conduction is a research of similar trainer airplanes as well as modern fighter airplanes, examination and comparison of used control elements and equipment. The main objective is to create suggestions of possible cockpit opimizations according to the trends observed in the studied aircraft.
Rozbor leteckých nehod ultralehkých letounů
Belák, Richard ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Procházková, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozborem nehod ultralehkých letounů, které se dostaly do druhého režimu letu a následně havarovaly. Většina nehod skončila naneštěstí fatálně, a tak je tato diplomová práce koncipována tak, aby na jejím konci měl čtenář povědomí o tom, jakých chyb se piloti dopustili a jak se jim vyvarovat. V práci je vysvětlen vznik druhého režimu a podrobně rozebrány nehody, které jím byly způsobeny. Nejohroženější skupinou se jeví piloti, kteří se pohybují ve věkovém rozmezí 61–72 let a měli nálet do 600 letových hodin. Tito piloti měli v některých případech před letem několika měsíční přestávku a jejich letoun nebyl často v provozuschopném stavu. Častou chybou byla snaha vybírat tzv. „nemožnou zatáčku“ a v některých případech hrála roli pilotní nekázeň.
Mezinárodní úmluvy a dohody v oblasti mezinárodního civilního letectví
Procházková, Hana ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává problematiku mezinárodních úmluv a dohod v oblasti mezinárodního civilního letectví, kterými je Česká republika vázána. Informace o tomto tématu jsem čerpala převážně z elektronických verzí úmluv a dohod a z portálů zabývajících ať už leteckou, nebo právní tématikou. Každou mnohostrannou úmluvu jsem pak zvlášť charakterizovala. Úmluvy a dohody jsou v práci seřazeny chronologicky, tak jak se postupně vyvíjely. Pro lepší orientaci jsem je navíc rozdělila do čtyř hlavních skupin. Seznam dvoustranných dohod, kterými je Česká republika vázána, jsem pak uvedla v příloze. Do přílohy jsem také zařadila změny mezinárodních úmluv a vzorové příklady otázek, které mohou posloužit jako pomůcka pro studenty. Pro názornější přehled jsem na závěr vytvořila časovou osu, kde jsem znovu jen velmi stručně uvedla, čeho se daná úmluva týká, kdy vznikla, do kdy platila, případně jakou další úmluvou byla nahrazena. Práce může být dále použita například při teoretické výuce pilotních žáků, nebo jako pomůcka při přípravě na teoretické pilotní zkoušky.
Vliv stresu na schopnosti pilota
Procházková, Hana ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá měřením stresu pilota v reálném provozu. Je stanovena obecná metodika, podle které by se mělo při měření stresu postupovat. Následně je tato metodika aplikována a ověřena v praxi na žácích letového výcviku a pilotech. Výsledky ukazují, že s postupným sbíráním dat by tato metodika mohla přispět k dlouhodobému záměru, a to stanovení hranice únosné míry stresu a pomoci tak zefektivnit letecký výcvik.
Plánování optimálních VFR tratí z České republiky do Belgického království
Steinhauser, Filip ; Procházková, Hana (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit pozemní přípravu pro navrženou VFR trať z letiště Brno Tuřany (LKTB) do Belgického království na letiště Oostende (EBOS) pro tři typy letounů, kterými jsou Cessna C-172 SP, Piper PA-28-181 Archer II a Tecnam P-2002 JF. V první části jsou rozebrány požadavky kladené na pilota a představení letounů. Další část práce obsahuje výpočet hmotnosti a vyvážení, výpočet výkonnosti a návrh tratě. Na závěr je uvedena cenová kalkulace celého letu.
Optimization of flight trajectories of small aircraft
Fried, Kristián ; Procházková, Hana (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
The thesis deals with optimization of vertical flight path of smaller aircraft, aiming to construct a mathematical model for mnimizing energy consumption during flight. The model has been set up to work with aircraft types Cessna C172 and WT9 Dynamic in accordance to their instrumentation and style of operation. The optimization model results are compared with flight data acquired from the real world operation for potential fuel burn and CO2 emmisions savings. The output of the diploma thesis may be used during flight planning or analyzing the operational fligt data.
Možnosti vstupu českých podnikatelských subjektů na zahraniční trhy
PROCHÁZKOVÁ, Hana
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat možnosti vstupu na zahraniční trhy pro společnost FARMTEC, a.s., a provést situační analýzu trhů. Dílčím cílem bylo stanovení nejlepší možnosti vstupu na zahraniční trhy a navržení optimálního řešení. Práce byla zaměřena na firmu FARMTEC, a.s., která se zabývá výrobou zemědělské technologie a jejím prodejem na českém i zahraničním trhu. Zatím převažuje obchod s partnery v České republice, ale vývoz do zahraničí každý rok stoupá. Je to způsobeno především nasycením českého trhu a poměrně velkou konkurencí. Společnost exportuje své výrobky hlavně na trhy východní a jihovýchodní Evropy. K analyzování možností vstupu na zahraniční trhy byla použita PEST analýza, která zkoumá makroekonomické prostředí, což je politické a právní prostředí, ekonomické prostředí, sociálně-kulturní prostředí a technologická vyspělost. Tato analýza byla použita k posouzení makroekonomického prostředí třech zemí a to: Řecka, Rumunska a Bosny a Hercegoviny. Analýza vedla k závěru, že pro firmu FARMTEC, a.s., je nejvýhodnější vstoupit na trh do Rumunska. Jako optimální řešení byla navržena strategie vstupu na zahraniční trh přes výhradního zprostředkovatele, který exkluzivně zastupuje firmu na daném teritoriu a jedná jménem firmy.
Vliv stresu na schopnosti pilota
Procházková, Hana ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá měřením stresu pilota v reálném provozu. Je stanovena obecná metodika, podle které by se mělo při měření stresu postupovat. Následně je tato metodika aplikována a ověřena v praxi na žácích letového výcviku a pilotech. Výsledky ukazují, že s postupným sbíráním dat by tato metodika mohla přispět k dlouhodobému záměru, a to stanovení hranice únosné míry stresu a pomoci tak zefektivnit letecký výcvik.
Individualizace v hodinách prvouky na 1.stupni ZŠ
Procházková, Hana ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Práce má teoreticko-empirický charakter s těžištěm v empirické části. Východiskem pro řešení je aktuální požadavek na kompetentnost učitele primární skupiny pracovat s diferenciovanou skupinou žáků, zohledňovat rozdílné vzdělávací potřeby v rámci plánování, realizace i reflexe vyučování. Cílem práce je zjistit, zda a jakým způsobem naplňují učitelé primární školy tento požadavek v hodinách prvouky. Popsat a zhodnotit naplňování tohoto požadavku při realizaci konkrétního tematického celku u několika učitelů. Pro naplnění cílů jsou využity metody obsahové analýzy, dotazování a přímého pozorování výuky. Klíčová slova Individualizace, diferenciace, prvouka, učitel primární školy, plánování vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Mezinárodní úmluvy a dohody v oblasti mezinárodního civilního letectví
Procházková, Hana ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává problematiku mezinárodních úmluv a dohod v oblasti mezinárodního civilního letectví, kterými je Česká republika vázána. Informace o tomto tématu jsem čerpala převážně z elektronických verzí úmluv a dohod a z portálů zabývajících ať už leteckou, nebo právní tématikou. Každou mnohostrannou úmluvu jsem pak zvlášť charakterizovala. Úmluvy a dohody jsou v práci seřazeny chronologicky, tak jak se postupně vyvíjely. Pro lepší orientaci jsem je navíc rozdělila do čtyř hlavních skupin. Seznam dvoustranných dohod, kterými je Česká republika vázána, jsem pak uvedla v příloze. Do přílohy jsem také zařadila změny mezinárodních úmluv a vzorové příklady otázek, které mohou posloužit jako pomůcka pro studenty. Pro názornější přehled jsem na závěr vytvořila časovou osu, kde jsem znovu jen velmi stručně uvedla, čeho se daná úmluva týká, kdy vznikla, do kdy platila, případně jakou další úmluvou byla nahrazena. Práce může být dále použita například při teoretické výuce pilotních žáků, nebo jako pomůcka při přípravě na teoretické pilotní zkoušky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 PROCHÁZKOVÁ, Hana
8 PROCHÁZKOVÁ, Helena
2 Procházková, Hanka
8 Procházková, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.