|
Datový a funkční model informačního systému
Polívka, Rostislav ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem datového a funkčního modelu informačního systému pro potřeby překladatelské agentury A-tradi, Mgr. Martina Vašková. Cílem je zejména pomocí těchto modelů definovat a zachytit všechny požadavky kladené na budoucí informační systém agentury, který povede k zpřehlednění, zjednodušení a zautomatizování vnitřní procesů a administrativy tohoto podnikatelského subjektu.
|
|
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.
|
|
Datový a funkční model informačního systému
Polívka, Rostislav ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem datového a funkčního modelu informačního systému pro potřeby překladatelské agentury A-tradi, Mgr. Martina Vašková. Cílem je zejména pomocí těchto modelů definovat a zachytit všechny požadavky kladené na budoucí informační systém agentury, který povede k zpřehlednění, zjednodušení a zautomatizování vnitřní procesů a administrativy tohoto podnikatelského subjektu.
|
|
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.
|