Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Datový a funkční model informačního systému
Polívka, Rostislav ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem datového a funkčního modelu informačního systému pro potřeby překladatelské agentury A-tradi, Mgr. Martina Vašková. Cílem je zejména pomocí těchto modelů definovat a zachytit všechny požadavky kladené na budoucí informační systém agentury, který povede k zpřehlednění, zjednodušení a zautomatizování vnitřní procesů a administrativy tohoto podnikatelského subjektu.
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.
Datový a funkční model informačního systému
Polívka, Rostislav ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem datového a funkčního modelu informačního systému pro potřeby překladatelské agentury A-tradi, Mgr. Martina Vašková. Cílem je zejména pomocí těchto modelů definovat a zachytit všechny požadavky kladené na budoucí informační systém agentury, který povede k zpřehlednění, zjednodušení a zautomatizování vnitřní procesů a administrativy tohoto podnikatelského subjektu.
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Polívka, Radek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.