Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of a one-span frame bridge
Hajnoš, Mário ; Olšák, Martin (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is design of first class road bridge across the river called Kysuca. The design is processed by two options. The chosen option is designed as one span frame bridge. The object is designed as perpendicular with lenght 25,4m. The base element of structure is panel of prestressed reinforced concrete. The calculation of internal forces was done by software Scia Engineer 2018. Two models were made. The first one is model of beams, the second one is model of slabs. Two models were compared. Results were interpreted. The design of prestressing force, assessment of ultimate limit state and serviceability limit state were done by hand according to the valid standards and regulations. The thesis disregards rheological effects and stages of construction
Návrh mostu o jednom poli přes silnici I/53
Hučík, Jan ; Olšák, Martin (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostu přes silnici. Byly vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce byla navržena jako rámový most o jednom poli s rozpětím 35,1 m. Výpočet účinku zatížení je proveden v progamu Scia Engineer. V této práci byl proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a sloupu.
Deskový most přes místní potok
Olšák, Martin ; Hochman, Dominik (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh deskového mostu o jednom poli přes místní potok. Nosná konstrukce je z předpjatého betonu a její délka je 18,00 m. Zatížení je vypočteno pomocí softwaru Scia Engineer 2013.1 a porovnáno s ručním výpočtem. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2.
Deskový most v obci Vlaské
Zemánek, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh kolmého silničního mostu přes řeku Moravu ve Vlaském. Mostní objekt převádí komunikaci 2. třídy II/312, kategorie komunikace je S7,5. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Varianta č.2. byla vybrána k širšímu zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou desku výšky 0,900m a délky 20,850m s náběhy. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 2015. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.
Obloukový most přes dálnici
Olšák, Martin ; Trenz, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh obloukového mostu přes dálnici. Byla zvolena samokotvená konstrukce s rozpětím oblouku 60 m a lichoběžníkovou mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí softwaru Scia Engineer včetně časové analýzy fází výstavby. Nosná konstrukce je posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce je výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Most přes vlečku
Slovják, Petr ; Olšák, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem mostu pozemní komunikace. Most převání místní komunikaci II/353 přes vlečku. Navržený most má nahradit současný. Byly vypracovány tři studie. Zvolená nosná konstrukce mostu je řešena jako dvoutrámová konstrukce z předpjatého betonu o jednom poli, rozpětí mostu činí 23,0 m. Nosná konstrukce je uložena na hrncových ložiscích. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu Scia Engineer.
Silniční most přes řeku Budišovku
Drabina, Tomáš ; Olšák, Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvořit návrh silničního předpjatého mostu přes řeku Budišovku. Studie byla zpracována ve třech variantách, z nichž jedna byla vybrána pro podrobné zpracování. Rozpětí mostu je 17,0 metrů. Vybraná varianta byla posouzena na na mezní stavy únostnosti a mezní stavy použitelnosti dle ČSN EN 1992-2.
Studie existující mostní konstrukce
Pokorná, Katka ; Olšák, Martin (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu několika variant stávajícího deskového železobetonového mostu o jednom poli, převádějící pozemní komunikaci S 6,5. Cílem je prostřednictvím programu RFEM zjistit frekvenci vlastního kmitání mostní konstrukce v závislosti na vzniku trhlin a postupu koroze hlavní nosné výztuže. Výsledky potvrdily, že je možné zjistit míru koroze změřením vlastní frekvence kmitání konstrukce.
Analýza stávající mostní konstrukce
Dvořáková, Lucie ; Olšák, Martin (oponent) ; Svoboda, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávající mostní konstrukce a následným zjištěním její zatížitelnosti dle mezních stavů použitelnosti a únosnosti. Most na okruhu H1 přes větev V1 má hlavní nosnou konstrukci tvořenou předpjatými nosníky IS-73 a byl postaven v roce 1993. Výpočet byl uchopen dvěma způsoby, a to ručním výpočtem na jednom nosníku IS-73 i převedením na ortotropní desku.
Studie existující mostní konstrukce
Pokorná, Katka ; Olšák, Martin (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu několika variant stávajícího deskového železobetonového mostu o jednom poli, převádějící pozemní komunikaci S 6,5. Cílem je prostřednictvím programu RFEM zjistit frekvenci vlastního kmitání mostní konstrukce v závislosti na vzniku trhlin a postupu koroze hlavní nosné výztuže. Výsledky potvrdily, že je možné zjistit míru koroze změřením vlastní frekvence kmitání konstrukce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Olšák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.