Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Evropský energetický problém a využití alternativních zdrojů energie
Mikešová, Marika ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se v prvních dvou částech věnuje faktickému shrnutí, analyzování a porovnání veškerých zdrojů energie. Jsou zde formulovány souvislosti v nichž se využití neobnovitelných a alternativních zdrojů v současnosti nachází. V následujících oddílech posuzuje strukturu energetických zdrojů a vysvětluje podstatu a východiska energetického problému nejprve v rámci Evropy respektive Evropské unie a následně v České republice.
Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu.
Mikešová, Marika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hilburgerová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii značky A-Derma na českém a slovenském trhu. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingovém mixu, značce a strategickém řízení značky. V praktické části jsou stručně představeny strategie všech značek firmy Pierre Fabre. Dále se zabývám detailní analýzou marketingové strategie značky A-Derma a navrhuji, jak ji zlepšit. Analýza se zaměřuje na marketingový mix značky, jednotlivé kampaně, které probíhaly v roce 2010, jejich zhodnocení a návrh strategie pro rok 2011.

Viz též: podobná jména autorů
2 MIKEŠOVÁ, Mariana
4 MIKEŠOVÁ, Markéta
2 MIKEŠOVÁ, Marta
8 MIKEŠOVÁ, Michaela
1 MIKEŠOVÁ, Miroslava
3 MIKEŠOVÁ, Monika
2 Mikešová, Marcela
3 Mikešová, Marie
4 Mikešová, Markéta
3 Mikešová, Martina
8 Mikešová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.