Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv CSR na podporu image značky
Maršál, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem a zkoumá, jak tato odpovědnost pomáhá ke zlepšení image firmy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuje historii CSR, definování důležitých pojmů a představuje vývoj teoretického pojetí společenské odpovědnosti. V praktické části probíhá analýza dotazníkovým šetřením, které zkoumá preference respondentů v této oblasti a zjišťuje, zda CSR aktivity pomáhají ke zlepšení image firmy. Závěrem práce hodnotí zjištěné údaje a navrhuje možné úpravy, které by pomohly v dané oblasti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Maršál, Jan
1 Maršál, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.