Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Šikana mezi dětmi - jak ji vidí žáci Základní školy Mazurská v Praze
Lohniská, Iveta ; Zvírotský, Michal (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Obsahem této diplomové práce je pohled a názory dětí na problematiku šikanujícího chování. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluje odborné termíny, vztahující se k šikaně, představuje formy a pohledy na šikanu, poukazuje na přímé a nepřímé znaky, které pomůžou rodině či škole odhalit fakt, že by se mohlo jednat právě o šikanu. Dále se práce zabývá příčinami šikanujícího chování, jak může škola předcházet a řešit šikanu. V diplomové práci jsou dále popsány stádia šikanování, nejčastější místa, kde dochází k šikaně, rizika a následky, které šikana přináší. Praktická část je realizována pomocí výzkumu. Sběr dat proběhl na ZŠ Mazurská na Praze 8. V diplomové práci je popsán předmět a cíle výzkumu, základní pracovní hypotézy, metodika a organizace výzkumu. V textu je vložen dotazník, který byl v totožné podobě předložen dětem, které se výzkumu zúčastnily. Největší prostor je v práci věnován interpretaci výsledků výzkumu, protože hlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaký mají děti pohled na ubližování a zda jej ve škole prožívají. Poslední částí výzkumu je jeho závěr a verifikace hypotéz.
Šikana mezi dětmi - jak ji vidí žáci Základní školy Mazurská v Praze
Lohniská, Iveta ; Zvírotský, Michal (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Obsahem této diplomové práce je pohled a názory dětí na problematiku šikanujícího chování. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětluje odborné termíny, vztahující se k šikaně, představuje formy a pohledy na šikanu, poukazuje na přímé a nepřímé znaky, které pomůžou rodině či škole odhalit fakt, že by se mohlo jednat právě o šikanu. Dále se práce zabývá příčinami šikanujícího chování, jak může škola předcházet a řešit šikanu. V diplomové práci jsou dále popsány stádia šikanování, nejčastější místa, kde dochází k šikaně, rizika a následky, které šikana přináší. Praktická část je realizována pomocí výzkumu. Sběr dat proběhl na ZŠ Mazurská na Praze 8. V diplomové práci je popsán předmět a cíle výzkumu, základní pracovní hypotézy, metodika a organizace výzkumu. V textu je vložen dotazník, který byl v totožné podobě předložen dětem, které se výzkumu zúčastnily. Největší prostor je v práci věnován interpretaci výsledků výzkumu, protože hlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit, jaký mají děti pohled na ubližování a zda jej ve škole prožívají. Poslední částí výzkumu je jeho závěr a verifikace hypotéz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.