Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plan pro pivovar Starobrno
Lakkisová, Romana ; Habarta, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je návrhem marketingového plánu pro produkt Pivovaru Starobrno, který spadá pod společnost Heineken Česká republika, a.s. Marketingový plán je sestaven na základě doporučených postupů z teoretických východisek práce, kterým se věnuji v první části práce. Nezbytným krokem pro návrh adekvátního plánu je provedení potřebných analýz makro a mikro prostředí, marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných informací z analytické části práce, je vypracován marketingový plán pivního speciálu Starobrno Medák pro rok 2014/2015.
Marketingový plan pro pivovar Starobrno
Lakkisová, Romana ; Habarta, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je návrhem marketingového plánu pro produkt Pivovaru Starobrno, který spadá pod společnost Heineken Česká republika, a.s. Marketingový plán je sestaven na základě doporučených postupů z teoretických východisek práce, kterým se věnuji v první části práce. Nezbytným krokem pro návrh adekvátního plánu je provedení potřebných analýz makro a mikro prostředí, marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných informací z analytické části práce, je vypracován marketingový plán pivního speciálu Starobrno Medák pro rok 2014/2015.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.