Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zachycování a vykazování dlouhodobého majetku ve vybrané účetní jednotce
Cepáková, Hana ; Kupcová, Marcela (oponent) ; Zábojová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou evidence a vykazování dlouhodobého majetku vybrané účetní jednotky, konkrétně příspěvkové organizace.
Zachycování a vykazování dlouhodobého majetku ve vybrané účetní jednotce
Cepáková, Hana ; Kupcová, Marcela (oponent) ; Zábojová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou evidence a vykazování dlouhodobého majetku vybrané účetní jednotky, konkrétně příspěvkové organizace.
Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích
Kupcová, Marcela ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie ZŠ Boženy Němcové v Dačicích" se zabývá využitelností aplikace marketingových aktivit na základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Část teoretická se zabývá obecně pojmem marketing, marketingem ve veřejném sektoru, konkrétně je zmíněn i marketing v oblasti školství a jeho specifika. Další kapitola se věnuje marketingovému plánování a marketingové strategii, která zajistí dosažení stanovených cílů prostřednictvím marketingového mixu. V praktické části diplomové práce jsou získané teoretické poznatky aplikovány na konkrétní organizaci, a to na Základní školu Dačice, Boženy Němcové 213, okres Jindřichův Hradec. Je provedena situační analýza základní školy včetně představení současných marketingových aktivit. Z výsledků situační analýzy vychází SWOT analýza, která odhaluje nejen slabá a silná místa organizace, ale i nové příležitosti a hrozby. Je proveden výběr marketingové strategie a formulován návrh na změnu marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
3 KUPCOVÁ, Michaela
3 Kupcová, Markéta
3 Kupcová, Michaela
3 Kupčová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.