Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení online marketingových aktivit hudebního e-shopu Music-City
Rymeš, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kudrna, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní online marketingové aktivity Music-City, jednoho z předních prodejců hudebnin v České republice, zanalyzovat využití jednotlivých online marketingových nástrojů v kontextu se stanovenými cíli. V práci jsou zhodnoceny samotné webové stránky, placená inzerce ve vyhledávací síti Google, Seznam, reklama v obsahové síti Google, Seznam, placená inzerce a komunikace na sociální síti Facebook, interně tvořený mailing, tak mailing třetích stran a také práce se zbožovými srovnávači Heureka.cz a Zboží.cz. Na základě analýz a výsledků jsou následně navržena doporučení pro zefektivnění využívání online marketingových nástrojů.
Analýza logistických toků
Kudrna, Martin ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Bechyně, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou logistických toků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou jednotlivých článků v celém logistickém toku. Druhá se věnuje vlastnímu pozorování v konkrétní firmě, kde se snaží definovat jednotlivé logistické procesy.

Viz též: podobná jména autorů
1 KUDRNA, Michal
1 Kudrna, M.
5 Kudrna, Matěj
2 Kudrna, Miloš
1 Kudrna, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.