Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Affiliate marketing v ČR
Kuchárik, Michal ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o affiliate marketingu v České republice a je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na objasnění problematiky affiliate marketingu, počínaje historickými milníky a vysvětlením affiliate marketingu obecně, konče objasněním pojmů, jakými jsou: provizní sítě, affiliate programy, online a offline marketing a další pojmy vztahující se k tomuto tématu. Vlastní část práce zahrnuje výsledky provedeného dotazníkového šetření, zkoumajícího povědomí respondentů o affiliate marketingu a vnímání online reklamy. Dále matice SWOT identifikující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby affiliate marketingu, jak pro obchodníky, tak pro partnery. V neposlední řadě jsou v rámci analýzy nákladové oblasti v praktické části rozebrány možnosti affiliate softwarů pro obchodníky, a také náklady na affiliate marketing v prvním roce, z čehož je následně vyhodnocen nejvhodnější affiliate software pro malé obchodníky na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kucharik, Miroslav
2 Kuchařík, Milan
4 Kuchárik, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.