|
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.
|
|
Distribuovaný systém pro řízení a vizualizaci průmyslového procesu
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj systému vizualizace a řízení výrobního procesu pro firmu vyrábějící křemíkové desky. Hlavním přínosem systému je zvýšení ergonomie práce operátorů výrobní linky pomocí navrženého uživatelského rozhraní. Proto jsou v práci i probrány zásady správného návrhu uživatelského rozhraní. Aplikace se snaží využít všech výhod nově navrženého uživatelského rozhraní ModernUI, které je zde použito. Práce popisuje návrh architektury spolu s implementací, hodnotí zpětnou vazbu od operátorů firmy a shrnuje nasazování aplikace a její budoucí rozšiřování.
|
| |
| |
|
Distribuovaný systém pro řízení a vizualizaci průmyslového procesu
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj systému vizualizace a řízení výrobního procesu pro firmu vyrábějící křemíkové desky. Hlavním přínosem systému je zvýšení ergonomie práce operátorů výrobní linky pomocí navrženého uživatelského rozhraní. Proto jsou v práci i probrány zásady správného návrhu uživatelského rozhraní. Aplikace se snaží využít všech výhod nově navrženého uživatelského rozhraní ModernUI, které je zde použito. Práce popisuje návrh architektury spolu s implementací, hodnotí zpětnou vazbu od operátorů firmy a shrnuje nasazování aplikace a její budoucí rozšiřování.
|
|
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.
|