Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.
Distribuovaný systém pro řízení a vizualizaci průmyslového procesu
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj systému vizualizace a řízení výrobního procesu pro firmu vyrábějící křemíkové desky. Hlavním přínosem systému je zvýšení ergonomie práce operátorů výrobní linky pomocí navrženého uživatelského rozhraní. Proto jsou v práci i probrány zásady správného návrhu uživatelského rozhraní. Aplikace se snaží využít všech výhod nově navrženého uživatelského rozhraní ModernUI, které je zde použito. Práce popisuje návrh architektury spolu s implementací, hodnotí zpětnou vazbu od operátorů firmy a shrnuje nasazování aplikace a její budoucí rozšiřování.
Návrh na optimální postup při řešení pracovních konfliktů
Klvaňa, Martin ; Nečasová, Eva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám tématem pracovních konfliktů. V teoretické části definuji pojem konflikt, jaké jsou druhy konfliktu, příčiny vzniku a možná řešení tohoto typu problému. V praktické části analyzuji danou problematiku v konkrétní společnosti a navrhuji preventivní program předcházení konfliktům na pracovišti.
Návrh na optimální postup při řešení pracovních konfliktů
Klvaňa, Martin ; Nečasová, Eva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám tématem pracovních konfliktů. V teoretické části definuji pojem konflikt, jaké jsou druhy konfliktu, příčiny vzniku a možná řešení tohoto typu problému. V praktické části analyzuji danou problematiku v konkrétní společnosti a navrhuji preventivní program předcházení konfliktům na pracovišti.
Distribuovaný systém pro řízení a vizualizaci průmyslového procesu
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj systému vizualizace a řízení výrobního procesu pro firmu vyrábějící křemíkové desky. Hlavním přínosem systému je zvýšení ergonomie práce operátorů výrobní linky pomocí navrženého uživatelského rozhraní. Proto jsou v práci i probrány zásady správného návrhu uživatelského rozhraní. Aplikace se snaží využít všech výhod nově navrženého uživatelského rozhraní ModernUI, které je zde použito. Práce popisuje návrh architektury spolu s implementací, hodnotí zpětnou vazbu od operátorů firmy a shrnuje nasazování aplikace a její budoucí rozšiřování.
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.

Viz též: podobná jména autorů
2 Klvaňa, Marek
11 Klvaňa, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.