Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální výchova v České republice a Velké Británii : porovnání přístupů
Kašpárková, Lenka ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnání vybraných oblastí mediální výchovy v České republice a Velké Británii. Práce se zaměřuje na vymezení teoretického rámce mediální výchovy, uvádí definice mediální gramotnosti a mediální výchovy, přibližuje různé přístupy k realizaci mediální výchovy a její historický vývoj v České republice a Velké Británii. Práce má komparativní charakter. Porovnání je provedeno v následujících oblastech: postavení mediální gramotnosti v národních kurikulárních dokumentech, vzdělávání a školení pedagogů, instituce, které se zabývají mediální výchovou, vzdělávací aktivy a iniciativy ze strany médií.
Marketingová strategie společnosti Dream Fires
Kašpárková, Lenka
Kašpárková, L. Marketingová strategie společnosti Dream Fires. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost zabý-vající se odpalováním ohňostrojů. V teoretické části je představena problematika strategického marketingu a použitých analýz. Praktická část využívá poznatků z literatury a výsledků kvalitativního výzkumu. Je zde uveden popis společnosti a jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a výsledná SWOT analýza. Na základě výsledků těchto analýz bude navržena vhodná marketingová strategie, která povede k získání nových zákazníků v novém segmentu a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Mediální výchova v České republice a Velké Británii : porovnání přístupů
Kašpárková, Lenka ; Jirák, Jan (oponent) ; Wolák, Radim (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnání vybraných oblastí mediální výchovy v České republice a Velké Británii. Práce se zaměřuje na vymezení teoretického rámce mediální výchovy, uvádí definice mediální gramotnosti a mediální výchovy, přibližuje různé přístupy k realizaci mediální výchovy a její historický vývoj v České republice a Velké Británii. Práce má komparativní charakter. Porovnání je provedeno v následujících oblastech: postavení mediální gramotnosti v národních kurikulárních dokumentech, vzdělávání a školení pedagogů, instituce, které se zabývají mediální výchovou, vzdělávací aktivy a iniciativy ze strany médií.

Viz též: podobná jména autorů
5 KAŠPÁRKOVÁ, Lucie
5 Kašpárková, Lucie
1 Kašpárková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.