Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohled na motivaci a odměňování zaměstnanců s využitím informací manažerského účetnictví
Novotná, Kateřina ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím informací manažerského účetnictví pro motivaci a odměňování zaměstnanců. V první části jsou charakterizována specifika malých podniků, výhody a nevýhody zaměstnání v těchto podnikách. Dále jsou zde popsány nejznámější motivační teorie a jejich využití v praxi, metody používané pro odměňování a hodnocení zaměstnanců. Velká pozornost je v této části kladena na analýzu současného stavu jednotlivých oblastí ve společnosti BlueGhost.cz a zhodnocení silných a slabých míst. Na analýzu pak navazuje druhá část této práce, která obsahuje návrh možného zlepšení systému motivace a odměňování zkoumané společnosti, který by mohl zefektivnit pracovní postupy a chování zaměstnanců.
Analýza marketingové komunikace a strategie Fitness Contours
Merta, Jonáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Hochman, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje za využití teoretických poznatků marketingovou komunikaci mikropodniku fitness Contours. Cílem práce je popis a analýza jednotlivých komunikačních nástrojů pohledem marketingové teorie. Na základě situačních analýz práce hodnotí efektivitu komunikačního mixu a navrhuje možná opatření vhodná pro jeho optimalizaci. Výstupem práce je důkladně popsaný komunikační mix zkoumané společnosti, nově stanovené cíle komunikace a podrobná analýza jednotlivých komunikačních nástrojů s důrazem na zkoumání jejich efektivity ve vztahu k vytyčeným cílům.
Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly
Hochman, Jiří ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu společnosti Spodní prádlo Dolly a na základě této analýzy navrhnout možné budoucí varianty rozvoje společnosti. Detailní analýza využívá metodu 5C a SWOT analýzu. V teoretické části se práce zabývá podstatnými náležitostmi podnikatelského plánu.
Fenomén Multilevel marketing
Hochman, Jiří ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá fenoménem multilevel marketing, který je v České republice v posledních letech na vzestupu. Snaží se objasnit proč to tak je a ukázat reálné problémy a situace, se kterými se zájemce o tento druh podnikání setká. Praktická část je zaměřená na společnost EFCZ. V této části je nastíněno několik praktických problémů, se kterými se společnost potýká. V závěru jsou doporučeny kroky které by společnost měla provést k zlepšení její situace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hochman, Jan
1 Hochman, Jindřich
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.