Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence manažera v multikulturním prostředí firmy Tesco Stores CR, a.s.
Fišer, Lukáš ; Havránková, Klára (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Moje diplomová práce je zaměřena na analýzu kompetencí českého manažera pracujícího v mezinárodním prostředí firmy Tesco Stores ČR, a.s.. Cílem práce je identifikace obsahu manažerské kompetence její následné srovnání s požadavky multikulturního prostředí, ve kterém manažer působí. Cílem praktické části je srovnání dvou kultur české a indické a návrh kompetenčního modelu, který by měl přispět k lepší vzájemné spolupráci a překonání kulturních bariér.
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Kompetence manažera v multikulturním prostředí firmy Tesco Stores CR, a.s.
Fišer, Lukáš ; Havránková, Klára (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Moje diplomová práce je zaměřena na analýzu kompetencí českého manažera pracujícího v mezinárodním prostředí firmy Tesco Stores ČR, a.s.. Cílem práce je identifikace obsahu manažerské kompetence její následné srovnání s požadavky multikulturního prostředí, ve kterém manažer působí. Cílem praktické části je srovnání dvou kultur české a indické a návrh kompetenčního modelu, který by měl přispět k lepší vzájemné spolupráci a překonání kulturních bariér.
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Havránková, Klára ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelských soutěží. Stěžejním cílem bakalářské práce je zjistit atraktivitu a potenciál různých typů spotřebitelských soutěží pro spotřebitele a také to, jaký vliv mají na jejich kupní rozhodování. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bakalářské práce jsou obsaženy základní pojmy týkající se marketingové komunikace a podpory prodeje, pod kterou spotřebitelské soutěže spadají. Zabývá se také legislativou, která upravuje spotřebitelské soutěže a trendy, se kterými se můžeme v poslední době v této oblasti setkávat. Praktická část se skládá z analýzy sekundárních dat MML-TGI a především z analýzy vlastního dotazníkového šetření, které bylo pro práci stěžejní.

Viz též: podobná jména autorů
2 Havránková, Kamila
6 Havránková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.