Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generace Y v komerčních komunikacích
Havlová, Kathryn ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českou Generací Y v komerčních komunikacích, potažmo v marketingu. Zabývala jsem se tedy tzv. generačním marketingem, což marketingový přístup, který na zákazníky nazírá z hlediska generace, ke které příslušejí. Generace Y jsou současní mladí lidé, kteří se narodili v 80. a 90. letech minulého století. V současnosti tvoří přes jednu čtvrtinu obyvatelstva České republiky. Generace Y je již v současnosti zajímavou cílovou skupinou pro firmy, ale na svém významu bude nabývat především v budoucnu. Generace Y se od předchozích generací odlišuje v několika významných znacích, kterými se zabývám v této diplomové práci. V první kapitole práce obecně charakterizuji Generaci Y, v druhé kapitole se zabývám charakteristickými rysy, které jsou využitelné pro marketing a ve třetí kapitole poznatky konfrontuji s výzkumem Market & Media & Lifestyle -- TGI a s výsledky vlastního průzkumu mezi mladými českými lidmi.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Argentiny
Havlová, Kathryn ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Tato práce pojednává o obchodních a kulturních zvláštnostech Argentiny. Přibližuje ji tedy kulturní stránce, charakterizuje povahu a mentalitu Argentinců a popisuje zvláštnosti, které jsou pro ně typické při obchodním styku. Práce by měla sloužit jako příručka pro české firmy, které chtějí obchodovat s partnery z této jihoamerické země.

Viz též: podobná jména autorů
8 HAVLOVÁ, Kateřina
3 Havlová, Kamila
8 Havlová, Kateřina
1 Havlová, Klára
4 Havlová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.